10/07/2011

Mind

Dzisiaj świeżak :) 






pozdrawiam, alex :)

12 comments:

  1. ojj tak murale są piękne!! życzę powodzenia!!

    ReplyDelete
  2. Wow ! Jestem pod wrażeniem Twoich prac !

    ReplyDelete
  3. Dostałam Twój zeszyt :) Jest piękny! :) Wspomniałam o nim w najnowszej notce :) Jeszcze raz pięknie dziekuję ;*

    ReplyDelete
  4. przepięknie rysujesz, widziałam zeszyt u luthieenn, naprawdę mi się podobał! obserwuję

    ReplyDelete
  5. Trafiłam tutaj dzięki blogowi Luthieenn i tak bardzo mi się spodobały Twoje prace, że na pewno będę częstym gościem ;D

    ReplyDelete
  6. Świetny blog
    obserwuje i licze na to samo

    ReplyDelete
  7. wow! swietne masz prace.. wykonujesz na zamowienie??

    ReplyDelete
  8. oczywiście, że się podoba :)

    ReplyDelete
  9. ajmissindependent: na chwilę obecna chciałabym dać się wyżyć swojej wyobraźni i rysować tylko swoje rzeczy, ale za jakiś czas.. może coś się pomyśli :)

    ReplyDelete
  10. świetne twoje prace, nic dodać nic ująć

    ReplyDelete