20/01/2012

Wacom Intuos4

Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami swoim wielkim szczęściem, a mianowicie nagrodą, którą właśnie dostałam.. tabletem Wacom Intuos4. 
Początek Nowego Roku rozpoczął się dla mnie niespodziewanie szczęśliwie, ponieważ zajęłam I miejsce w konkursie ''Sztuknij się w Ścianę'', organizowanym przez portal Gurupa.pl
Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, bo nie podejrzewałam nawet, że moja praca przy tak dobrych pracach innych autorów zakwalifikowuje się do 10-tki półfinalistów, a gdzie dopiero do ścisłego finału..  :)
Mój SadBird zostanie wydrukowany na płótnie przez Gurupę  i zawiśnie za jakiś czas na ścianie pewnej bardzo fajnej klubokawiarni w moim mieście. Ale o tym poinformuje później ;)
Wracając do tabletu.. jest niesamowity, całkowicie profesjonalny.. Czuję, że przyniesie on rewolucję w moim dotychczasowym portfolio. Zamierzam się pilnie uczyć, aby móc rysować już w formie digital i rozwijać się w tym kierunku.. zawsze chciałam to robić.. i teraz wreszcie mogę zacząć :) Jestem bardzo podekscytowana, zaraz po rozpakowaniu i podłączeniu zabrałam się do rysowania :)








28 comments:

  1. Łał, ale cudeńko!
    Gratuluję i zazdroszczę tak wspaniałej nagrody! :)

    ReplyDelete
  2. gratuluję :) zasłużyłaś :)

    ReplyDelete
  3. Naprawdę serdecznie gratuluję! W pełni zasłużyłaś na wygraną, bo kochasz to co robisz i robisz to świetnie.

    ReplyDelete
  4. Gratulacje, Twoje rysunki są świetne, pozazdrościc tylko. Jak porpzedni - nalezało Ci się!
    Strasznie urzekła mnie Twoja technika rysowania.
    Myślałas może nad tym, aby zrobić tutorial prostej pracy? Pewnie masz wielu fanów, ktorzy chcieliby poznać i chociaż w ułamku pojąć Twoją technikę rysowania [ w tym jestem ja!].
    Rozumiem, jeżeli odpowiesz negatywnie. Ale zastanów się, to by było całkiem ciekawe ;p

    nie wiedziałam jak się podpisać, jak bym się podpisała imieniem to byś pomyślała, że to jakaś Twoja kolezanka z otoczenia - a tak nie jest. Trafiłam tu przypadkiem.
    Więc niech będzie - koleżanka z internetu. :P
    matko, ale się rozpisałam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo :) //raczej nie chciałabym tego robić.. ;p Kiedyś pokazywałam coś na miarę tutorialu, jednak nie opłaciło się, bo niektórzy wykorzystali tą wiedzę przeciwko mnie ;p ;) dzięki za komentarz

      Delete
    2. Dobrze, rozumiem. Ale szkoda, bo ja chętnie bym poznała Twoje techniki.
      W sumie, masz całkiem niezłą, te linie itd. Jak na to wpadłaś? Jakaś inspiracja, czy tak o, narysowałaś sobie na obrazku dla zabawy?
      Koleżanka-z-internetu ;p

      Delete
    3. lata ćwiczeń.. próbowanie wszystkiego co przyszło do głowy.. aż w końcu stanęło na tym co widzisz obecnie.. i na pewno to nie koniec.. teraz przy tablecie mam nadzieje, spróbować czegoś nowego ;)

      Delete
    4. Tak więc z niecierpliwością czekam na kolejne prace.
      Kombinuje z wzorkami jak Ty, pewnie mi nie wyjdą takie rysunki, ze względu na to że pracuje tylko na kartce, nie w programach graficznych. ;p

      Delete
  5. o jaaaaaaaaaaaaaaaak ci zazdroszczę! I gratuluję :D
    też się zbieram do kupienia sobie tableta :)

    ReplyDelete
  6. Gratulacje :D Nie mgoę się już doczekać nowych rysunków :)
    Tablet też jest moim marzeniem :)

    ReplyDelete
  7. Świetny tablet ;) Jestem bardzo ciekawa jak ci będą wychodzić na nim rysunki =)

    ReplyDelete
  8. Wow gratulacje,zasłużyłaś na niego :3

    ReplyDelete
  9. Gratuluję zacnej nagrody. Należała się :)
    Ja swój tablet też mam wygrany, co zaowocowało III miejscem :)

    ReplyDelete
  10. Gratulacje! :>
    Obserwuję i liczę na rewanż. :]
    Zapraszam do siebie ^^

    ReplyDelete
  11. GRATULUJĘ ! ZASŁUŻYŁAŚ NA TO 100%!! no i oczywiście zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  12. Gratuluję!
    Nawet nie wiesz, jakie to podbudowujące uczucie (no dobra, nie powiem, że zupełnie wolne od zazdrości ;) ) widzieć drogę po szczeblach sukcesu artysty - współpraca z zespołem (okładka Nurth), DD na deviantarcie, Luka Bandita, a teraz ten tablet *_* . To bardzo motywuje, widzieć, że wypracowywanie swojego stylu, tworzenie konsekwentnie tego, co ci odpowiada owocuje takimi osiągnięciami.
    Liczę na notkę z tabletowymi pracami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! bardzo miło mi na duszy czytając Twoją wypowiedź.. :)) cieszę się, że moja praca motywuje innych, aby tworzyli coś własnego, coś, co kochają i co będą mogli zostawić po sobie, hehe.. ;) Ja sama nigdy nie przypuszczałabym, że moje bazgroły kiedyś będą skupiały czyjąś uwagę oraz, że tak się to wszystko rozwinie.. ;) Jest to niesamowita motywacja do dalszego działania.. //a tablet to będzie niezłe wyzwanie :D Na prawdę warto robić to, co się lubi, ale za każdym razem starać się to robić coraz lepiej.. i ciągle mieć przed sobą jakieś wyzwanie, to cały motor.. tak mi się wydaję przynajmniej ;) dzięki raz jeszcze za komentarz, a jakąś ''tabletową'' pracę postaram się dodać po weekendzie.. :D

      Delete
  13. Na jakim programie robiłaś ten rysunek?

    ReplyDelete
  14. łoooooooo GRATULUJĘ!!! w pełni zasłużyłaś na taką nagrodę!
    ech aż zazdroszczę(nie tyle tabletu co umiejętności) ja mam bamboo fun ale kompletnie nic mi nie wychodzi...:<
    czekam z niecieprliwością na prace w digitlu!:D

    ReplyDelete
  15. Gratuluję! Tablet wygląda na naprawdę dobry!

    ReplyDelete
  16. Witam:-)
    Świetny blog!:*
    Obserwujemy ?-Ja już pbserwuje a czy ty byś zeczciała?
    Zapraszam i pozdrawiam:
    http://naszblog1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Brawo! Gratulacje! choć nie ukrywam, że nie jestem zbyt zaskoczona, bo masz niesamowity talent :)

    ReplyDelete
  18. Serdeczne gratulacje ! Zasłużyłaś na to ! Uwielbiam przeglądać Twojego bloga , Twoje rysunki . JA sama też czasami coś próbuję , ale nie zawsze wychodzi ;)
    Pozdrowienia i zapraszam do mnie http://quedenesse.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratuluję.Taki tablecik marzy mi się od wielu lat. Cudna nagroda.

      Delete