18/02/2012

Nietypowa wymiana :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nietypową wymianę, którą zrobiłam z Zuzią z bloga Koronkowe Bazgroły, możecie tam zobaczyć jej niezwykłe twory - łał! 
Pomysł wyszedł jakoś na jesieni, kiedy było więcej wolnego czasu, natomiast i tak dopiero teraz udało nam się go zrealizować. Jako, że lubimy te same zespoły, pomyślałyśmy aby temat prac był związany z jakimś kawałkiem :) I oto efekty bardzo naszej wymiany :D

Praca od Zuzi pt ''So just send me down the river''
 inspirowana zarówno Foster the People jak i Kasabian'em :D
Strasznie mi się podoba.. uwielbiam cieniowanie i postać dziewczynki :D
Obrazek już siedzi sobie w antyramie i ozdabia mi pokój :))
dzięki jeszcze raz!  




A to, moja praca dla Zuzi :)
Klaxons - echoes

Dzisiaj ogłoszono wyniki losowania mojego obrazu na gurupa.pl 
Serdecznie gratuluję zwycięzcom! :)

Ostatnio miałam dużo rzeczy na głowie.. (w sumie wciąż mam..)
Mam też kilka nowych prac do pokazania, także teraz postaram się częściej tutaj udzielać, bo trochę się stęskniłam za blogowaniem ;)

pozdrawiam, alex ;)

9 comments:

  1. ach!tyle miłych słów. :) bardzo dziękuję! <3
    Twój rysunek też mi się bardzo podoba, dopracowany pod każdym względem, jak zwykle z resztą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to ja dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Ci się podoba :D

      Delete
  2. hej fajny blog zrobisz mi jakiś obrazek na bloga o modzie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. po pierwsze to sory z tym nagłówkiem nie wiedziałam że zapisałam..jak nie wykonujesz zleceni to jak będziesz miała jakąś wenę na narysowanie fajnego obrazka takiego co pasowało by na bloga o modzie to mogę go umieścić na blogu..?

      Delete
    2. spoko, dzięki :) może kiedyś mi się uda.. na razie nie mam za dużo czasu :(

      Delete
  3. obydwie macie niesamowity talent!
    a Ty za to musisz mieć głowę pełną pomysłów, zazdroszczę ♥

    ReplyDelete
  4. Lubię tusz, wygląda tak elegancko :D Prawda, dziewczyna wygląda uroczo :D Takie wymiany zawsze są fajne :)
    A widzę, że Ty szalejesz na dużych formatach :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) bardzo fajna wymiana, żałuję, że mam tak mało czasu, bo można byłoby to jakoś rozkręcić :) //a ten format to niepełne A4 z tego co pamiętam.. także nie takie duże :P

      Delete