10/06/2012

Ali

Dzisiaj pierwszy wolny dzień.. uf.. do zaliczenia został ostatni egzamin (hura!) więc korzystam z wolnego i rysuję od rana, stęskniona za kredkami, tabletem oraz słuchaniem Fosterów, z którymi zeszłoroczne lato mi się cudownie kojarzy.. Natomiast to lato już wiem, że przemierzę z The Black Keys :) Poniżej praca robiona na raty w tygodniu.. siostrzane podobieństwo do Inki + klimat z krainy czarów :)


Ja spadam kontynuować swój niedzielny chillout z rysowaniem i oglądaniem kolejnych odcinków gry o tron :) pozdrawiam, alex

9 comments:

  1. The Black Keys - miłość od pierwszego usłyszenia :) ja czuję, że te wakacje będą znów należały do odkrywania muzyki. W końcu zabrałam się za... Placebo xD jakkolwiek śmiesznie by to nie brzmiało - znam jedynie parę piosenek, a coke zobowiązuje :D
    Też został mi już jeden egzamin i zaliczenie. Właśnie mam wokół siebie barykadę z notatek xD
    FAJNA LASENCJA NA OBRAZKU <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie :D co do odrywania muzyki to ja na nowo zasłuchałam się w Linkinach.. fajne mają te nowe kawałki :) Coke.. no tak :P Placebo jest spoko, ale nie porywa mnie, aż tak.. bardziej Killersi ;p :) //życzę powodzenia na egzaminach! :d

      Delete
    2. ja Tobie powodzonka także! <3
      ...nowe LP...nie zmienię zdania.ono ssie xD stare piosenki (do meteory włącznie) są spoczko ;p

      Delete
  2. Cuda ;*.
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  3. Kolejny zajebisty rysunek ;D

    ReplyDelete
  4. I love your illustrations! ;)

    V

    ReplyDelete