18/08/2012

Flow

Nareszcie sobota :) Pomimo rozbitego tygodnia przez wolną środę, czuję jakby wlekł się on w nieskończoność. Trochę smutny, trochę wesoły, na pewno bardzo pracowity.. tak bym podsumowała ten tydzień. Ale dosyć marudzenia, dzisiaj wreszcie odpoczywam i rysuję :) 
Poniżej praca tradycyjna, jak i jej wydruk.


Oryginalny rysunek po lewej, po prawej wydruk na specjalnym papierze :)


Dzisiaj również podaję wyniki losowania, które ogłosiłam tydzień temu :)
Osobą, którą wylosował generator jest: evastice@op.pl

Specjalne podziękowania dla RTG, który ułożył wierszyk! :o 
Całej reszcie wielkie dzięki za udział, za wszystkie miłe komentarze! :) Za jakiś czas postaram się znowu coś zorganizować :)

pozdrawiam, alex

18 comments:

  1. awwwww rudzielec! włosy straciły podczas skanowania trochę kolorów :<
    iii lubię obie wersje. iii lubię, że znów traditional :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. skaner ssie, ale już się przyzwyczaiłam do tego :):P

      Delete
  2. Obie wersję mi się podobają ;) świetna praca ;D

    ReplyDelete
  3. Spróbuj trochę po operować kolorami w jakimś programie (nie wiem jaki masz) żeby kolory po skanie były podobne do rzeczywistych. Aż żal tracić bo wyglądają na takie oczojebne a po skanie takie wyplute. Ale ogólnie genialne :)
    Mam takie pytanko, sama rysuje i wiem że stylu rysunku nabiera się latami ale kiedy mniej więcej sprecyzowałaś swój styl?( sposób na cieniowanie długopisem czyli te wzorki, oczy, usta i kształt figury)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubię przerabiać kolorów na kompie w moich pracach tradycyjnych.. delikatnie tylko manipuluję światłem i kontrastem :) //już kilka dobrych lat tak rysuję.. ale dokładnie od kiedy nie jestem w stanie napisać.. ;) pozdrawiam

      Delete
  4. Świetny rysunek,gratuluje zwycięzcy ;)

    ReplyDelete
  5. nie umiem inaczej skomentować tego rysunku niż "łaaaaaaaaaaaaaał" :D

    ReplyDelete
  6. Zazdrość to zła rzecz! Zła!
    Ale ja tak zazdroszczę tej dziewczynie...

    Btw. Twój blog dostarcza niesamowite pokłady inspiracji i mobilizuje do pracy ;) Dzięki Ci za to!

    ReplyDelete
  7. Świetne obie wersje, jestem pod dużym wrażeniem ! ;)

    ReplyDelete
  8. No dziewczyno - niesamowicie inspirujesz! Sama coś tam rysuję i wrzucam swoje ilustrację w sieć, ale Twoje prace mają w sobie to coś - dzikość, kolor, mnóstwo szrafury i faktur. Dawno nie znalazłam bloga, do którego wracałabym co dzień i przeglądała do końca ;)

    ReplyDelete
  9. świetny rysunek *-*.
    obserwuję i zapraszam do siebie (:

    ReplyDelete
  10. dokładnie - dzikość. niesamowicie do mnie przemawia. :D
    sama chciałabym mieć taką 'dziką siebie' jako nagłówek na blożku. :p

    ReplyDelete
  11. skaner to zło, nigdy nie wychodzi tak jak w realu, ja juz wscieklizny dostaje z tym blednięciem i utratą kontrastów:( i niestety, w programie ciezko to wyrownac, oko widzi inaczej niż komputer:/
    kocham Twoje rudzielce, są najbardziej charakterne:)

    ReplyDelete
  12. to jedna z moich ulubionych prac zrobionych przez Ciebie :) <3 :*

    ReplyDelete