07/10/2012

RedEye

Po powrocie z małej wyprawy do uk, z katarem po kolana ale za to szczęśliwa, wspominając miłe chwile spędzone z rodzinką oddaję się dzisiaj w pełni rysowaniu :) Kilka nieskończonych prac przed wyjazdem doczekało się dzisiaj ukończenia.. /pogoda za oknem + przytulne ciepełko w mieszkaniu totalnie rozleniwia.. herbata i ulubiona 'mjuzik-lista' wchodzi mi dzisiaj niesamowicie dobrze.. ;3 




a poniżej kartka, którą zrobiłam dla siostry na jej ślub :) Miss U! xxx

pozdrawiam, alex

6 comments:

  1. bardzo lubię Twój styl.jest taki oryginalny i niepowtarzalny.
    a ja wiem coś o tej angielskiej pogodzie i już w miarę zdążyłam przywyknąć.

    masz może last.fm'a, żebym czasami mogła się inspirować muzycznie? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! :) //mam last.fm, ale bardzo zaniedbanego.. ;p muszę przysiąść i nadrobić na nim braki i wtedy wrzucę link na bloga ;)

      Delete
  2. Genialna wampirka :D

    Ojej siostra na pewno bardzo się ucieszyła z tak pięknej kartki :3

    ReplyDelete
  3. niema to jak ręcznie wykonane cacka :)

    ReplyDelete