13/07/2013

Marchewkowe Pole

Ostatnio miałam wielką ochotę przypomnieć sobie kilka polskich, muzycznych klasyków.. (tutaj z kolei 'ciśnie' mi się tekst Hey: ''życie to spacer po prochach klasyków'') :F //Osiągnęłam chyba ten moment, w którym po prostu dłużej już nie mogłam słuchać obecnej, zagranicznej papki muzycznej i musiałam zrobić przerwę, powracając do odsłuchiwania swoich polskich ulubieńców :P Tutaj Marchewkowe Pole -Lady Pank po raz kolejny poratowało.. stąd więc wzięła się poniższa praca :) //Kolejny rysunek to również materiał, który tworzyłam słuchając innych polskich kawałków lat 80-90.. tylko już nie pamiętam co to było, hmm.. ;)

ostatnie z ulubionych ilustracyjnych opowieści:

pozdrawiam, alex

11 comments:

  1. Kosmiczne *,* Świetne jak zawsze :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja ta piosenkę pamiętam z dzieciństwa :)Uwielbiam klimat Twoich prac :)
    A.

    ReplyDelete
  3. Przypadkiem tu trafiłam- boskie są te króliki :D I klimat bardzo smaczny!

    ReplyDelete
  4. Cześć, nominowałam cię do Liebster blog Awards
    http://diypomojemuczyliwszystkonaraz.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  5. Klasyki typu Lady Pank mają taki klimat i charakter, który sprawia, że z pokolenia na pokolenie słuchamy ich kawałków, z przyjemnością :)
    Piękne rysunki, masz piękną kreskę.

    ReplyDelete
  6. Na twojego bloga trafiłam już dawno temu i im dłużej go oglądam tym bardziej mnie zaskakujesz. Niesamowity masz styl rysowania i bardzo ciekawa jestem jak dokładnie przerabiasz graficznie swoje zdjęcia. Piękna praca jak zawsze.

    ReplyDelete
  7. Jestem pod wrażeniem. Blog znakomity! Wow, pozazdrościć talentu!
    Zapraszam na: http://artkrzywda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam tą piosenkę, a to wszystko przez rodziców ;) Fajnie jest czasem pośpiewać takie stare hity, szczególnie jeśli można to robić z rodziną.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. powiem tak: przejrzałam całe Twoje portfolio i jestem zachwycona! Twoje prace mają taki lekko psychodeliczny i tajemniczy klimat - styl nie do podrobienia ;)

    ReplyDelete