11/10/2013

Another-World

Kolejny, jesienny miesiąc już dawno się zaczął, myślałam, że wraz z nim będę miała po pracy więcej czasu na koczowanie pod kocem z herbatą i rysowanie, bo w końcu pogoda nie będzie rozpraszała, a tu zamiast ładnej pogody rozprasza tysiąc innych spraw.. :F
Ostatecznie udało mi się dzisiaj dokończyć jedną pracę, którą zaczęłam już kilka tygodni temu.. 'AnotherWorld' smoczo-żółwia wyspa. // A jeszcze niżej dwa portrety, które również zrobiłam już jakiś czas temu :)

                    Niesamowity                                                                         Cassandra


5 comments:

  1. Wyspa fantastyczna. Jestem wielką entuzjastką smoków, a ten rysunek mógłby nawet wisieć u mnie w "dużym" pokoju (znaczy głównym, bo w sumie ma wielkość przeciętnej kanciapy) albo jeszcze lepiej w sypialni. Świetny!

    ReplyDelete
  2. Niesamowite, najchętniej wytapetowałabym sobie cały dom w Twoich pracach! :3
    Ciekawa jestem, czy tworzysz też coś na blogi, typu nagłówki?;)

    ReplyDelete
  3. Kolejne bardzo inspirujące i nadzwyczajne prace. Bardzo mi się podobają:)

    ReplyDelete