09/11/2013

HocusPocus?

Dzisiaj wrzucam ostatnią moją pracę, kolejna Panna/Wiedźma ..Miałam dla niej fajną historię, nawet zaczęłam ją ilustrować.. jednak zmęczenie wygrało i odpuściłam.. może jeszcze kiedyś do niej wrócę :F //Niżej praca na konkurs Luki Bandity do kalendarza, niestety nie udało mi się w tym roku do niego dostać, ale wystarczy, że już kiedyś raz się udało :) ..w sumie nie miałam dużo czasu na zrobienie pracy konkursowej, ba.. o konkursie dowiedziałam się w dniu jego zakończenia :D więc stuningowałam co nieco starszą pracę.. ;)

pozdrawiam, alex

6 comments:

  1. bardzo mi się podoba to, w którą stronę zmierzasz, łącvzenie medió jest fajną zabaw, a u Ciebie efekty powalają- uwielbiam <3

    a w tym roku nie dałam rady na konkurs nic ogarnąć- też się dowiedziałam w dniu zakończenia:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki wielkie :) kierunek rzeczywiście chyba mam już obrany :P dobrze się czuję w takiej technice, kolorach, itp. ..muszę jeszcze tylko ćwiczyć więcej rysowanie rzeczy, które sprawiają mi czasami problem :P ;)

      Delete
  2. Bardzo dobra praca! Z resztą jak zawsze. Uwielbiam cię za efekt końcowy po przeróbce graficznej. Coraz bardziej zaskakujesz:)


    Zielona Papuga
    zielonapapuga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne tatuaże! A tak w ogóle zawsze zachwycają mnie rzęsy i kolorystyka:) Genialnie. Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje Panienki zawsze muszą być wydziarane hehe :P //dzięki ;)

      Delete