30/08/2015

MidnightGirl

       W końcu mogłam spokojnie usiąść i skończyć rysunek, który zaczęłam ponad miesiąc temu! :F Całe lato towarzyszy mi Wiedźmiński klimat, dla niektórych to pewnie śmieszne, że gra potrafi kogoś tak wkręcić, ale są na świecie różni ludzie i ich zajawki :F (Ja dla przykładu nie rozumiem ekscytacji nową kolekcją ciuchów w jakimś sklepie :F). 
Zmalowałam Północnicę, która różni się od wersji strasznego ducha, oczywiście musiałam dodać sporo od siebie (tatuaże "of cors").. Oprócz wieczorów z grą, aby było mi bardziej "wiedźmińsko" słucham soundtrack-a ale i Kayah, którą uwielbiałam od dziecka między innymi za kawałki z Bregoviciem. -Polecam posłuchać, poniżej :) // większa wersja rysunku tutaj.



pozdrawiam, alex

14 comments:

  1. Wow, fenomenalny rysunek - naprawdę masz wielki talent, nie zmarnuj go ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  2. ten kotowampir na dole uroczy :D
    ja teraz przechodzę wieśka po raz drugi, tym razem chcę na 100% xD Więc w pełni rozumiem ;)
    A zaraz wychodzi DLC do DA:I, które ma rozwinąć zakończenie... i pewnie znów przepadnę :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! xD
      -mówisz o Dragon Age?? o, to nie wiedziałam.. teraz dopiero zgooglałam :F
      To na pewno i ja powrócę do Inkwizycji :D

      Delete
    2. Tak, o Inkwizycji, zobaczyłam na Kotaku :P
      Czekam z niecierpliwością, co będzie z Solasem xD

      Delete
    3. no to super, też jestem ciekawa co z nim :F
      Pewnie będzie teraz po złej stronie mocy, bo wybrałam w jednym z ostatnich zadań rzeź na elfach :D

      Delete
  3. Jezu, jaka ta praca jest przepiękna! Te tatuaże dodają charakteru, nie ma co! :)

    ReplyDelete
  4. I to właśnie lubie u ciebie w pracach ! Kojarzą mi się z czymś normalnym (np. Jeż) ale dzięki tej twojej magii, jaką tworzysz w okuł nich dzięki wzorkom, skrzydłom albo nawet tłu, zyskują zupełnie inny wyraz, stają się wręcz fantastyczne !

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! bardzo się cieszę, że takie odnosisz wrażenie, bo właśnie to zawsze staram się osiągnąć rysując - stworzyć jakiś rodzaj magii i fantastyki na mojej pracy :D :)

      Delete
  5. Zgadzam się z osobą wyżej ^. Po prostu genialne rysunki.

    my-black-pants.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z osobą wyżej ^. Po prostu genialne rysunki.

    my-black-pants.blogspot.com

    ReplyDelete