17/08/2011

ViolettaE



12 comments:

  1. świetne ilustracje ! Tylko pozazdrościć :D
    mam pytanie jak zrobiłas na górze swojego bloga te taki GŁÓWNA O MNIE ..? pomożesz mi z tym ?! :)
    xoxo NG

    ReplyDelete
  2. świetne te prace! <3 a i wiesz?stylem przypominasz mi trochę http://merrick-mayfair.deviantart.com/ :) ale nie uważam, że to źle, w sumie to takie moje luźne skojarzenia

    ReplyDelete
  3. ach : ) Mistrzowskie to jest!

    ReplyDelete
  4. Wow, pięknie rysujesz! Natychmiast dodałam Cię do obserwowanych. <3 Nie dziwię się, że Violetta polubiła ten rysunek - jest prześwietny! xx

    ReplyDelete
  5. powiedz mi jeszcze kochana jak zrobiłaś w nowej stronie facebooka no wiesz, że odrazu przechodzi się do cb na fb? wklejasz link ? czy co :D

    ReplyDelete
  6. Genialny jest ten nagłówek :D
    A.

    ReplyDelete
  7. Hey girl, thank you for following my blog!
    Loving yours, and your illustrations are mind blowing!

    xx Sarah
    http://gingerdolldreams.blogspot.com/

    ReplyDelete