15/08/2011

Zdechlak

Dawno nie było nowego posta.. usprawiedliwienie? ..Totalny zdechlak weny plus problem natury zębowej, na szczęście już zażegnany.. Natomiast długi weekend, który dobiega właśnie końca, wykorzystany w 100% 
Ostatnio dostałam bardzo ciekawe zlecenie pewnego projektu.. nigdy czegoś takiego nie robiłam i bardzo się cieszę, że mam okazję coś takiego zrobić :) Mam nadzieję, że podołam zadaniu. Ale więcej zdradzę dopiero, gdy coś z tego wyjdzie :) Mogę jedynie napisać, że ma to związek z muzyką :P


16 comments:

  1. Ty to masz Dziewczyno talent. Piękny rysunek

    ReplyDelete
  2. No właśnie wpadłam do Ciebie bo widziałam ten nagłówek u Marty i jestem pod wrażeniem. Jakim programem se posługujesz gdy już naszkicujesz i zeskanujesz? Zawsze sie zastanawiałam jak ludzie to robią bo ja tylko na kartce umiem cokolwiek zrobić ;>

    ReplyDelete
  3. masz telnt dziewczyno :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie!
    Widziałam go już u Marty! :p
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  5. Ile kosztuje taki nagłówek? :)

    ReplyDelete
  6. wiesz ile osob katuje mnie o ten naglowek :) jestem mega zadowolona :*** powinnas normalnie brac za to kase :p :**************

    ReplyDelete
  7. Pinku: Dziękuję Ci bardzo! :)

    daggu: jak już narysuję i zeskanuję wbijam do photoshop'a i tam dodaję efekty :)

    Marta: cieszę się, że się podoba :D hehe.. no trochę kasy by się przydało lol, ale na razie nie będę wojować :D :)

    ReplyDelete
  8. Naprawdę super są Twoje rysunki, mimo że wszystkie w tej samej konwencji. Może jakiegoś faceta byś narysowała...? ;)

    Pomysł na nagłówek naprawdę fajny. Niestety nagłówki do blogów za każdym razem robisz bardzo do siebie podobne (postać + napis); i przyznam, że nie chciała bym takiego, bo kilka osób ma podobne...
    Sorki za kilka słów krytyki. Twoje prace są naprawdę cudne i (prawdę powiedziawszy) zazdroszczę Ci talentu :) Zdecydowanie powinni Ci za nie płacić :D

    ReplyDelete
  9. o!Fatih no more! <3
    zgaduję co do zlecenia: czyżby okładka płyty?;) swego czasu też mi się coś takiego trafiło.

    ReplyDelete
  10. ja.majka.i.ja: Jeżeli chodzi o nagłówki, to jest to dla mnie tylko dodatek. Stworzonych jest zaledwie 5 nagłówków i to tylko dla osób, do których czułam sympatię :) Nie lubię robić ich na zamówienie, bo łączy się to z wytycznymi, które już są dla mnie ograniczeniem i nie pozwalają w pełni oddać się pracy :) Skupiam się bardziej na tworzeniu swoich autorskich prac w klimatach fantastyki. Natomiast jeżeli chodzi o postacie męskie, nie wiem, co będzie kiedyś ale na dzień dzisiejszy nie interesują mnie one w wymiarze rysunkowym - nie są dość ciekawe dla mnie do przedstawienia :)

    ReplyDelete
  11. zuź: łeee i musiała odgadnąć ;[ :P

    ReplyDelete
  12. cicho, bo się wyda! :D
    a piszę jeszcze, bo przeczytałam Twój komentarz i powiem, że mam identycznie: wolę rysować dziewczęta :D facetów to tylko jako takie słodziaki na moich ilustracjach bajkowych rysuję :)

    ReplyDelete