10/10/2011

MyLittlePony

Powrót do dzieciństwa - My Little Pony. Która z Nas nie zna kolorowych kucyków :D ?
Dzisiaj ja stworzyłam swojego, zainspirowana tym, co zobaczyłam na Devainart. Pewna dziewczyna tworzy swoje własne, niepowtarzalne figurki.. są niesamowite! najbardziej podobają mi się te w stylu Zombie.. Same zobaczcie: TUTAJ.


Mój zbiór rysunków z tego roku jest jak dla mnie mega duży.. zeszłoroczne szkicowniki przy obecnym wyglądają marnie.. cieszę się, że powróciłam do rysowania :)


pozdrawiam, alex

20 comments:

  1. swietny kucyk! :D Chcę torbę z nim ^^

    ReplyDelete
  2. naprawdę jesteś obłędnie utalentowana! Ktoś Cię kiedyś w końcu znajdzie i będziesz wielkim, wszechznanym rysownikiem! :)
    podobają mi się Twoje prace nieziemsko.

    podrawiam!
    Żelikowska

    ReplyDelete
  3. Żelikowska: dzięki wielkie :)

    ReplyDelete
  4. Jak juz Cie znajda i odkryja to nie zapomnij prosze o mnie !Pamietaj kto Ci przywozil kredki,pastele,zelowe dlugopisy z NL,hhihii ;-) Love Mon xxx

    ReplyDelete
  5. haha, no jasne, że pamiętam! :D Siora xxx

    ReplyDelete
  6. Śliczne są te ilustracje:3 Zapraszam do mnie http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. łał, naprawdę dużo masz prac. :)) Ja mam całą teczkę rysunków ale to taka zbieranina z 3 lat. i nie są one takie ładne jak twoje ;)

    ReplyDelete
  8. O nie, następna z tymi kucykami xDD
    Nie no... wyszedł fajnie, ale za dużo ich wszędzie xD

    ReplyDelete
  9. Mam pytanko ;p czym kolorujesz/malujesz swoje prace?;d

    ReplyDelete
  10. O kuurde rysujesz niesamowicie!!jestem Twoim fanem ;p

    ReplyDelete
  11. masz wyobraźnie ... a co za tym idzie ... każdy utalentowany rysownik,malarz ma chorobę psychiczną xD może u cb sie coś dopiero rozwija xD bo coraz bardziej się rozkręcasz ! ;D

    Uwielbiam twoje rysunki !

    ReplyDelete
  12. Jesteś niesamowita, Twój styl rysowania jest naprawdę niezwykły, chylę czoło...
    Pozdrowionka i zapraszam do siebie^^

    ReplyDelete
  13. WOW! the drawings are amazing! You really have a talent, the poses, the colors, the quality - everything is perfect!

    stop by my blog
    http://lostinpattern.blogspot.com/
    xx Brigita

    ReplyDelete
  14. These illustrations are incredible x

    ReplyDelete
  15. wow, you are so talented! these drawings are amazing!

    ReplyDelete
  16. super masz BIG talent! :D

    ReplyDelete