09/02/2013

Black Crown

'Czarna korona' [Queen of Souls] jako ciąg mojej serii ilustracji w klimacie fantasy. Technika jak zawsze-mieszana, zdjęcie gór, jak w kilku poprzednich pracach to Tatry z 2010 :) Być może przynudzam niektórych, ale nic nie poradzę, że teraz tylko takie obrazki siedzą mi w głowie :) Za niedługo będzie biednie pod względem rysunkowym, ponieważ wyjeżdżam i będę wyposażona tylko w kartki, długopisy i laptop, także można się będzie spodziewać tylko jakiś kulawych szkiców.. [jeżeli w ogóle uda mi się cokolwiek stworzyć w tym czasie xF] 


 

pozdrawiam, alex

10 comments:

  1. Uwielbiam fantastykę, a ty robisz niesamowite rzeczy !! *,* Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. piękne, zielony kolor wychodzi Ci fantastycznie (a to bardzo trudny kolor).

    ReplyDelete
  3. Świetny blog , będę tu zaglądać częściej.
    Pozdrawiam KimStyle;)

    ReplyDelete
  4. jestem pod ogromnym wrażeniem talentu:) bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  5. łął, mega są! Będę zaglądac częściej ;)

    ReplyDelete
  6. wooow ciekawe :))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    ReplyDelete
  7. co tu duzo mowic - cudowne!

    pozdrawiam :*

    ReplyDelete