27/02/2013

Misio

Dzisiaj bloga przejmują miśki :D Po dwóch tygodniach spędzonych ze swoimi małymi chrześniakami wróciłam do domu z kolejnymi pomysłami na bazgroły, których szkice widzieliście wcześniej na 'fejsie'. Poniżej skończona praca 'King of the Rabbits' przedstawiająca miśka zmęczonego byciem królem królików.. Same króliki przypomniały mi o bajce, którą namiętnie wypożyczałam będąc małą Olą -mowa o Wodnikowym Wzgórzu, może ktoś kojarzy :) Oraz fotka czterech pluszowych miśków, które robiłam na przestrzeni ostatnich 4 lat dla maluchów.





pozdrawiam, alex

11 comments:

  1. obrazek świetny, ale te miśki jednak przejmują cały Twój dzisiejszy post :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ..zmęczony, króliki potrafią być meczące ;)

      Delete
  3. Cudny misiak! te zajączki u doły nadają świetności :D

    ReplyDelete
  4. jakie bajkowe tylko zamknąć oczy i marzyć :3

    ReplyDelete
  5. Masz super szablon! Zazdroszczę... Zapraszam na post, w którym króciutko opisany jest pewien zespół, który może Cię zainteresować :) :* Będzie mi bardzo miło :*

    ReplyDelete
  6. projektujesz tatuaże, może też? :>

    ReplyDelete
  7. Boże, Wodnikowe Wzgórze to była bajka mojego dzieciństwa, z 100 razy przeczytałam tą książkę :P
    A sam misiek przypomina mi leniwca :P

    ReplyDelete