02/03/2013

Red Frame

W dzisiejszym poście następna ukończona praca, tym razem w klimacie 'słodko/mrocznym'. Serducho to taki element, który wrzuciłam pod wpływem impulsu, początkowo miał tam się znajdować motyl lub coś innego, 'owadziego' ale w sumie serce lepiej tu pasuje :) Dzisiejszy dzień zaczął się okropnie parszywie.. idę się wychilloutować oglądając filmiki z koncertu Slasha.. (chyba pobiłam swój rekord w ilości wymyślonych słów w jednym poście..) //enjoy, niedługo kolejna skończona praca :)





O koncercie Slash'a z zespołem mogę powiedzieć tylko jedno -miazga! Występ na żywo mnie totalnie zahipnotyzował, czego wcześniej płyta (m.in Apocalyptic Love i głos Myles'a) nie uczyniła.. cóż, to jest własnie magia koncertów  :) 
pozdrawiam, alex

5 comments:

  1. jak zawsze perfekcyjnie ;)
    zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę włosów twojej postaci,są piękne :D
    Slash genialny zawsze i wszędzie ;)

    ReplyDelete
  3. Perfect :) Ślicznie :* Zapraszam do mnie : http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. To teraz będę mogła komentować z tego konta i będziesz wiedziała, o kogo chodzi ;)
    Praca mistrzowska jak zwykle, wciąż widzę faza na ramki :)

    Swoją drogą ciekawa jestem, jak doszłaś do drugiego bloga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super ;P A znalazłam link do bloga na Twoim deviancie ;P //faza na ramki trwa, już mnie trochę denerwuje, że tak się do nich 'przykleiłam'.. xD muszę wymyślić coś nowego, aczkolwiek te ramki zawsze były fajnym, choć czasochłonnym wykończeniem :)

      Delete