26/05/2013

Flashback

Dzisiejszy post ma charakter sentymentalny :D ..w tym tygodniu zorientowałam się, że dokładnie 26 maja 2010 roku założyłam blog alexowo ..nie pomyślałabym, że tak długo uda mi się go prowadzić.. i tym samym systematycznie wciąż tworzyć nowe prace.. ;) dzięki, że tu jesteście - bo wiadomo, że bez Was -odbiorców moje twory byłyby niczym :) Dla mnie każda praca.. czy lepsza czy gorsza niesie za sobą jakieś wspomnienia i to jest fajne ;) Poniżej małe przypomnienie ostatnich 3 lat (nie dałam rady wrzucić wszystkich rysunków, bo jest ich ok. 150 nie licząc tych na zlecenia/zamówienia) xF


























A niżej tzw szybkie bazgroły ze szkicownika..  

10 comments:

  1. Życzę Ci, żebyś nie traciła inspiracji, pomysłów i chęci do tworzenia nowych prac, żeby takich rocznic było dużo, dużo więcej! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki bardzo :P zobaczymy co czas pokaże :)

      Delete
  2. WOOOOOOOOOOOOW jestem pod wrażeniem! ;)

    ReplyDelete
  3. Jak tak teraz patrzę, to jestem pod wrażeniem różnicy, jakościu i stylu twoich prAC od 2010 do dzisiaj. Wow... Aż ię boje pomyśleć jak to będzie w 2015 ...

    ReplyDelete
  4. gratuluję i życzę wielu pomysłów na dalsze prace:)

    ReplyDelete
  5. Gratuluje!
    Kocham twoje prace!:)

    ReplyDelete
  6. Super to wygląda :D Boże, w życiu chyba tyle prac nie narysowałam i skończyłam :D

    ReplyDelete
  7. Te "szybkie bazgroły" są dziesięć razy lepsze od moich na poważnie XD Gratuluję takiej wytrwałości, mam nadzieję, że będzie tak dalej :)

    ReplyDelete
  8. Wszystkie twoje pracę są niesamowite tak jak ich autorka :)

    ReplyDelete
  9. jakie śliczne prace! zakochałam się normalnie :)

    ReplyDelete