06/05/2013

Flowers

Początek maja sprawił, że wsiąkłam na jakiś czas.. odpoczywałam od rysunku, internetu oraz wielu innych rzeczy :) Wczoraj późnym wieczorem dokończyłam pracę, która leżała już w skanerze długi czas i czekała na swoją kolej.. //Pomimo ogólnej mroczności tej pracy to mam wyśmienity humor :F nie wiem czemu zawsze jak mam dobry nastrój to wychodzą mi takie smuty na ilustracjach :F 
"From my rotting body, flowers shall grow and I am in them that is eternity"  E.Munch



pozdrawiam, alex

4 comments:

  1. No bajeczne to jest no!
    CUDO!
    Pozdr.
    http://big-bam-boom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jejku! Jak ty to robisz?:o

    ReplyDelete
  3. Może smuty ci wychodzą dla balansu ;) Równowaga we wszechświecie musi być!

    ReplyDelete
  4. zuooo!
    w towarzystwie the verve <3
    fajna psycholka.

    ReplyDelete