14/02/2014

Sweet Compilation

Jako, że dzisiaj mamy 'Dzień Zakochańców' poniżej mała kompilacja słodkich prac w tym temacie.. :F Ostatnio cisza na blogu, ale to się zmieni z czasem.. :) //Choć Walentynek nie obchodzę, (niestety chyba w końcu się starzeję, bo zaczęło mnie irytować to ''Święto'' tym bardziej, że dzisiaj się dowiedziałam, iż Święty Wal(ni)ęty był Patronem osób chorych na głowę : D pozdro) to jednak mały prezent od mojego Tż w postaci gorącej pizzy, żelków i czekolady sprawił na mojej twarzy wielki uśmiech.. jednak nas -dziewczyn to łatwo zadowolić :)



 pozdrawiam, alex

15 comments:

  1. A ostatni obrazeczek w postaci naklejki zacnie zdobi teczkę z moimi notatkami :D
    ilustracja coś jak odwrotność gnijącej panny młodej ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. naklejki! kiedy to było! :D //a co do ilustracji to, rzeczywiście.. kurcze nawet wcześniej na to nie wpadłam, a praca ma rok :D

      Delete
    2. a tak mi się wydawało, że chyba już widziałam kiedyś.
      KOTLET!
      ...ale smaczny. nadal :D

      Delete
    3. OJTAM! jestĘ biednĘ zapracowanym rysownikiem! :P

      Delete
  2. No jedne z twoich lepszych prac jakie ostatnio na blogu widziałam:) Na prawdę bardzo mi się podobają. Jakbyś oceniła jak mi idą postępy w rysowaniu byłbym bardzo wdzięczna, bo opinia takich osób jak ty na pewno bardzo by mi się przydała. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    Gdybyś znalazła czas to link do bloga: floweryelephant.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. to akurat stare prace.. z 2013,2012 i 2011 roku xF, nie miałam ostatnio czasu aby zrobić coś nowego :)
      //A co do oceny Twoich prac, to jest mi ciężko cokolwiek Ci powiedzieć, bo ja w ogóle nie potrafię rysować z natury, realistycznych prac.. :P Także nie mogę komuś poradzić w tym zakresie :) Jedynie może tylko stosuj czasami większy nacisk ołówka/kredki na papier, aby praca była bardziej wyrazista ;)

      Delete
  3. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. kojazy mi sie z gnijaca panna mloda

    ReplyDelete
  5. Kobieta z rogami i pięknym wiankiem to jedna z moich ulubionych prac!

    ReplyDelete
  6. masz bardzo ciekawy styl :)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Yay, świetny blog, jeszcze zajrzę na pewno. : ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  8. Mi też skojarzyło się z "Gnijącą panną młodą", fajne :-)

    ReplyDelete
  9. ostatnie piesełki takie słodkie, wow!

    ReplyDelete