23/02/2014

Voodoo

Po kolejnej długiej przerwie, pokazuję się z czymś nowym.. Rysunek zaczęty już dosyć dawno temu, ale z braku czasu dopiero dzisiaj miałam chwilę aby w końcu zasiąść i w ogóle coś skończyć. Dni, tygodnie i miesiące przelatują mi przez palce, nie rysuję już tak często jakbym chciała, wpadłam w jakiś dziwny krąg chronicznego zmęczenia i odkładania wszystkiego na później. Czas zacząć z tym walczyć :F // A tymczasem na rozgrzewkę przed tym wyzwaniem rzuconym samej sobie, VoodooChilGilr:


pozdrawiam, alex

3 comments:

  1. jak to zrobiłaś, że to trzecie oko nie szpeci? :) bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lubię rysować 'gały' więc wcisnęłam jeszcze jedno w sumie bez pomyślunku :F

      Delete
  2. Fajny rysunek, jak zawsze ;] mi też ostatnio brak czasu na wszystko, co mi się nie podoba :c
    fashiondraww.blogspot.com

    ReplyDelete