02/03/2014

Lucky

Mój stary 10-letni komputer wydał w poniedziałek ostatnie dźwięki, a szczęście polega na tym, że dwa dni przed tym naprawiliśmy laptopa mojej siostry, który leżał zepsuty w szafie przez 3 lata.. a więc tym sposobem nie jest tak źle. Choć nie mogę na nim rysować. //Kupiłam ostatnio węgiel do bazgrania i kompletnie się nie mogę odnaleźć w tej technice :D Nie dosyć, że po zrobieniu jednego rysunku wyglądam jak Górnik, to jeszcze efekty nie wychodzą takie jakie bym chciała. No cóż, będę próbować dalej.. //Na zakończenie dodam, iż jako właścicielka swojego pierwszego dotykowego telefonu jestem na etapie próbowania wszystkich jego aplikacji i wczoraj założyłam Instagrama :F sesese... 
Mój stary telefon 'klawiszowiec', który towarzyszył mi przez ostatnie 5 lat -przystroiłam jego obudowę za pomocą lakierów do paznokci :F 
Nowego raczej nie zamierzam tak 'ozdabiać' choć mnie trochę korci.. :F

pozdrawiam, alex

9 comments:

  1. Genialne są te rysunki ... chciałabym tak rysować. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. kwestia wprawy, nie lubiłam rysować węglęm, a teraz czuje się w nim coraz pewniej :)

    ReplyDelete
  3. Mimo, że zewsząd płyną rysunki postaci z Frozen i zaczyna się to robić już nużące, to muszę przyznać - Elsa pierwsza klasa, do twarzy jej z Twoim stylem rysowania ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie ta fala rysunkow z frozen zachęciła mnie do obejrzenia tej bajki, pomimo, że sam zwiastun w ogóle mi nie podszedł :P no i tym sposobem również i ja popadłam w całe to szaleństwo, bo film okazał się fajny :) -dzięki!

      Delete
  4. Świetny blog oczywiście, że obserwuje

    ReplyDelete
  5. Co Ty gadasz?! Te dwa rysunki są naprawdę dobre! jeśli będziesz robić kiedyś wydruk tych prac to ja chętnie bym sobie sprawiła i to oba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki... :F nie wiem, dla mnie są średnie, bo wiem, że mogłam lepiej nad tym popracować, ale brakło mi cierpliwości do węgla :D

      Delete
  6. Cudne rysunki, jak zawsze ;3 może kiedyś zapodasz filmik lub rysunki powoli jak rysujesz poszczególne części twarzy? Byłoby super ♥

    www.lovealeks.blogspot.com

    ReplyDelete