13/12/2011

I love December

Mikołajki, urodziny, imieniny.. za pasem Święta.. Sylwester... Mój ulubiony miesiąc! Praktycznie cały czas coś się dzieje. Uwielbiam Świąteczny klimat, całe to zamieszanie, sprzątanie, przygotowania itp są dla mnie jak najbardziej OK. W końcu to tylko raz w roku a jak przyjemnie! 


Od połowy listopada brałam udział w konkursie portalu Gurupa.pl 
Bardzo ciekawy portal umożliwiający zamówienie wybranych prac na dużych formatach, lub płótnach.
Wczoraj dowiedziałam się, że jedna z moich prac znalazła się wśród 10-tki finalistów :)
Bardzo mi miło :) Spośród wszystkich tych prac Jurorzy wyłonią tylko trzy. Autorzy mają szanse wygrać tablet oraz swoje wydruki :) Więcej na ich FB.

Aktualnie robię jeszcze dwa projekty, więc prace notesową zarzuciłam.. myślę, że po Nowym Roku wezmę się na nowo do ich tworzenia.. nie tylko notesów.. :)


pozdrawiam! alex

7 comments:

  1. Masz osom styl. :) Rozpoznawalny na pierwszy rzut oka. Powodzenia!

    ReplyDelete
  2. Gratuluję :)
    Kolejny genialny rysunek :)
    A.

    ReplyDelete
  3. Zajebiście rysujesz.!!
    Fajny blog... Zaobserwujesz.?

    ReplyDelete
  4. Cudeńka rysujesz. Przejrzałam całego bloga od początku do końca i napatrzeć się nie mogę. (zainspirowało mnie to nawet do pewnego rysunku - ale daleko mnie do takiego poziomu prac).

    ReplyDelete
  5. so awesome, absolutely stunning stunning stunning

    http://www.vasilievablog.com/
    x

    ReplyDelete
  6. Widzę, że nie tracisz czasu ^__^ Gratuluje przejścia do półfinału, oby i dalej !:D

    ReplyDelete
  7. W takim razie po nowym roku na pewno złoże zamówienie na twój notes ;D

    ReplyDelete