23/12/2011

SadBird & Grurupa.pl

Wczoraj po powrocie do domu, czekała na mnie przesyłka.. była to przesyłka od Gurupa.pl -mój SadBird na płótnie :)
Jakiś czas temu znalazłam w internecie konkurs organizowany przez ich portal.. zarejestrowałam się, udostępniłam swoje prace.. Zaproponowano mi mój ''próbny'' wydruk, i oto jest.. :D Jestem pod wielkim wrażeniem dokładności i profesjonalizmu wykonania! Aż nie mogłam przestać oglądać mojego rysunku na tak dużym formacie :D Są nawet certyfikaty autorstwa.. po prostu jestem w szoku, że coś tak takiego mi się trafiło, że moje ''bazgroły doczekają się takiej rzeczy.. :) Jak dla mnie to mój najlepszy prezent na Święta! za co bardzo dziękuję Właścicielom portalu! :) 






Tutaj link, do tej pracy, która bierze udział we wspomnianym przeze mnie wcześniej konkursie Gurupy.
Jury przy pomocy głosów internautów, wybierze prace, której autor, stanie się posiadaczem fajnej nagrody ;)

/no to Święta się zaczynają... życzę wszystkim Wesołych i Spokojnych :)
alex

8 comments:

  1. Nawzajem ;* Gratulacje podziwiam Cię ;D

    ReplyDelete
  2. bardzo chętnie powiesiłabym Twoje dzieło na mojej ścianie :)

    ReplyDelete
  3. wow, super wygląda, także z chęcią bym sobie powiesiła taki obraz na ścianie :)

    ReplyDelete
  4. Cudownie wygląda jako obraz! *_*

    ReplyDelete
  5. Fajny blog ;) w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  6. Fajny blog :)
    + Obserwujemy ? (:

    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Saw you work on Vasilieva :O It's incredible!

    ReplyDelete