30/12/2011

Music is a Drug

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić wczorajszy bazgroł.. Z pozdrowieniami dla sąsiadów nade mną, którzy od dwóch miesięcy robią remont swojego mieszkania, a co za tym idzie, wiercą od godziny 10 do 18... także mój jedyny wolny dzień poszedł na marne, jedyne, co mnie uratowało od totalnego zwariowania i bólu głowy to muzyka.. słuchawki..


Podczas Świąt nadrabiałam zaległości w czytaniu i oglądaniu blogów, miałam trochę więcej czasu a brak weny do narysowania czegoś swojego.. (Jeszcze chcę wziąć udział w jednym konkursie.. ale za nic nie potrafię nic z siebie wycisnąć.. ;p) YH
pozdrawiam, alex

24 comments:

  1. Oba bardzo mi się podobają :)
    Moi sąsiedzi robili przez rok remont. Od 6 rano wiercili :)
    A.

    ReplyDelete
  2. Piękne rysunki.!
    Mam pytanie.Robisz nagłówki?
    Bo bym chciała zamówic.

    koKokzabala

    ReplyDelete
  3. bardzo podoba mi się twój blog a rysunki są wspaniałe :)

    ReplyDelete
  4. dużo pracy w to wkładasz! :))
    super!
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  5. Zajebiste rysunki ! A robisz takie na zamówienie na podstawie zdjęć jak dla Gabrielli ? (kolorowadusza) ?

    ReplyDelete
  6. Genialne.♥,♥
    Na pewno będę tu częściej zaglądała (;
    I również dołączam się do dziewczyn z pytaniem o rysunki na zamówienie, chodzi mi o nagłówek na bloga, bo to co robisz jest na prawdę niesamowite.;D♥

    ReplyDelete
  7. świeetny blog. obserwuję i liczę na to samo;)

    ReplyDelete
  8. Hej,, Jestem Natalia. O tym blogu dowiedziałam się od Gabi. Jak go zobaczyłam, aż mnie ''zamurowało'' z wrażenia.''; Jaki ta dziewczyna ma talent'','' jakie te obrazki są świetne, genialne, dopracowane''! - to pierwsza myśl. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak Ty Alex je wykonujesz. Świetny pomysł! Również lubię rysować. Moje rysunki w porównaniu z twoimi to rysunek dziecka. Mam pytanie. A raczej trzy:
    - jakie kredki są najlepsze i wgl. jakich Ty używasz do tworzenia tych swoich dzieł?Do tego cieniowania itp.
    - te kreseczki cienkie, czarne co rysujesz na ubraniach, włosach i nie tylko, to są rysowane przy linijce ?
    - przejżałam dużo storn tego bloga, i zauważylam, ze najpier szkicujesz a potem ''kolorujesz'' .. a wiec pytanie takie: czy lepiej naszkicować se tak jak Ty obrazek, czy od razu kolorami ?

    Świetny blog. Od dzisiaj będę śledziła każdy twój post. Czekam z niecierpliwością na kolejne obrazki .
    Natalia. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. Cudne rysunki <3 I oczywiście,że mi się podobają twoje gify ^^

    ReplyDelete
  10. Świetne te rysunki :)

    ReplyDelete
  11. Dziękuję :)
    wooow, twoje rysunki też są super, będę tu wpadać częściej :) i zapraszam ponownie na Stfu!rczość :)

    ReplyDelete
  12. Ten ostatni rysunek chyba bardziej mi się podoba :) Może dlatego, że zachowałaś tutaj zasady anatomii xD I jakoś taki ciekawszy się wydaje :)

    ReplyDelete
  13. Świetne są ;)
    Wykonując rysunek zawsze inspirujesz się jakimś zdjeciem? Ja również trochę rysuje, lecz gdy przychodzi namalowanie czegoś z głowy, wbrew pozorom nie jest już tak łatwo ;D
    I jeszcze jedno pytanie: Rysunek wykonujesz długopisem, tak? Czy czymś innym? Bo nie sądzę, żeby ołówkiem ;p

    ReplyDelete
  14. Merci:
    dziękuję, cieszę się, że się podobają :)
    W przypadku rysowania swoich tworów nie inspiruję się zdjęciami.. (widać to wtedy, czasami np. są zaburzone podstawy anatomii :D) ..Ale bywa też, że zainspiruje mnie zdjęcie napotkane w internecie.. wtedy piszę, że ono było moją inspiracją :) Wolę rysować coś swojego.. Są momenty, że jest ciężko.. muszę mieć pomysł, dobry nastrój, czas.. :) Choć nie powiem, że rysowanie na podstawie czegoś jest łatwiejsze, bo wtedy najłatwiej zostać zlinczowanym za nawet najdrobniejsze pomyłki, bo Oglądający mają do czegoś porównanie ;) A rysuję czarnym długopisem.. ale na początku zawsze jest szkic ołówkiem. :)

    ReplyDelete
  15. Twoje rysunki są świetne!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. cuda!

    czy mogłabym się ubiegać o rysunek na bloga?

    odpowiedz!

    ReplyDelete
  17. Swietnie rysujesz!
    Happy New Year :)

    ReplyDelete
  18. przyprowadził mnie na Twój blog Nurth. Brawo, świetne rysunki!

    ReplyDelete
  19. Hej! bardzo podobają mi się Twoje rysunki
    mam pytanko: czy mogłabyś narysować mi nagłowek na bloga?
    szczegóły proszę napisz na e-maila: rapuncelam@gmail.com
    jeśli oczywiście będziesz chciała :)

    ReplyDelete
  20. Twoje rysunki są po prostu piękne, weszłam na Twojego bloga, właśnie dzięki Gabrysi, bo gdy ujrzałam jej podobiznę na blogu, od razu mi się spodobała, więc postanowiłam zajrzeć. I nie pożałowałam. Gratuluję, pozdrawiam i życzę weny!

    ReplyDelete
  21. cudowne cudowne cudowne <3 zbierasz moze jakies zamówienia ? :)

    ReplyDelete
  22. Prześliczne <3 kradnę drugi rysunek <3

    ReplyDelete