21/05/2012

FotoMix vol3?

 Dzisiaj zarzucę Was zdjęciami z ostatnich dni.. coś tam na boku skrobię jak zawsze, ale nic co warto już pokazać ;) Mam teraz totalny rozgardiasz, skupiam się aby zaliczyć ostatni rok studiów, a ładna pogoda za oknem mi tego na pewno nie ułatwia.. ;p


A poniżej moja siostra, rysunek wykonany na jej urodziny :) Na pomysł wpadła nasza wspólna znajoma, która zaledwie kilka dni przed urodzinami poprosiła mnie o wykonanie tego rysunku :)

 W ostatnim czasie wykonałam jeszcze kilka innych, portretowych prac na zamówienie, które następnie zostały wydrukowane przez gurupa.pl
na tyle, do następnego
pozdrawiam, alex

16 comments:

  1. nice! siostra na pewno się ucieszy :D fajne są autorskie, nie sklepowe prezenty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ucieszyła się, także fajnie ^^ zgadzam się, bo też lubię dostawać w prezencie coś ''hand made'', bardziej mnie to cieszy :))

      Delete
  2. Genialny prezent,sama bym taki chciała ;D

    ReplyDelete
  3. Świetny mix zdjęć. Jednak i tak rysunki najlepsze :)

    ReplyDelete
  4. cześć, mam pytanie... czy mogłabym wykorzystać kilka ... koncepcji Twoich prac, coś podpatrzeć, wzorować się w jakiś sposób? masz już tak wyrobiony styl że nikt ci już nie dorówna, ja chciałam po prostu się zainspirować, ponieważ podobnie jak ty, głównie rysuję kobiety powiedzmy IDEALNE (:P) i także robię dużo różnych wzorków w pracach :)byłabym naprawdę wdzięczna, wpadłam przypadkiem i zakochałam się w Twoich pracach ! a wolę się spytać niż robić komukolwiek problemy :) jeśli będziesz chciała to po udostępnieniu pracy podeślę ci link żebyś mogła zobaczyć co 'poczyniłam' :P jestem aktualnie w 3 klasie Liceum Plastycznego w Zabrzu, na kierunku graficznym, to tak pokródce :) mam nadzieję że nie narobię ci problemów, bo nie o to mi chodzi. pozdrawiam, Agata S. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam,
      Niestety nie wyrażam zgody, ponieważ dostaję dużo takich pytań i próśb.
      Ciężko nad swoimi rysunkami pracowałam.. to trwało kilka dobrych lat aby osiągnąć styl, którego nie widziałam u innych rysowników :) (jest to moim małym skarbem:)
      Jest mi bardzo miło, że moje prace Ci się podobają, myślę, że jeżeli też tak bardzo lubisz rysować, to z czasem wykształcisz swój własny, niepowtarzalny styl ;)
      pozdrawiam, alex

      Delete
    2. okay, rozumiem. właśnie chodzi o to że mam dość podobny styl co do wzorków i ornamentów, dlatego mi się spodobały twoje prace :) ja robię inne postacie, a przede wszystkim nigdy nie potrafię dobrać i wymyślić pozycji ciała dla swoich 'ludzików' :P ale dziękuję za odpowiedź, miło było 'poznać' :) i na pewno będę dalej śledziła twoje poczynania,życzę powodzenia i duuuużo nowych pomysłów ! :)

      Delete
  5. Wykonujesz portrety na zamówieni? :P od kiedy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. od zawsze :) piszę o tym w zakładce ''about me + contact'' ;)

      Delete
  6. biznes portretowy?:D nono!
    Alex! w czym robiłaś kolaż, bo mam zamiar pragową notkę zrobić, ale też najchętniej w formie kolażu bym to trzasnęła, sama widziałaś ile zdjęć ostatnio powstawiałam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, no zdjęcia masz super! zazdroszczę! :D a kolaż zrobiłam w gimpie.. ręcznie, wklejając zdjęcia..bo inaczej nie potrafię xd

      Delete
  7. Super te portrety, mam nadzieję że będziesz wracała też do Twojej klasyki :)

    Dopiero zaczynam:

    http://start-with-yourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jesteś świetna w tym co robisz! Sama bym się ucieszyła z takiego prezentu na urodziny ;]

    ReplyDelete