07/05/2012

Porysowane koszulki

 To, że lubię przenosić swoje bazgroły na różne powierzchnie, to już wiecie.. były już notesy, vlepki, teczki, okładki, itp. Czas przyszedł na koszulki.. tym bardziej, że mamy teraz boom na takie ''ręcznie robione'' :) Pomyślałam, czemu nie, sama od dawna chciałam mieć koszulkę z konkretnym wzorem, którego nie spotkałam jak dotąd w żadnym sklepie. 
Zaczęło się od źle zakupionego markera, potem od prezentu od D. -właściwych markerów do tkanin. Jako pierwsza, pod pisaki trafiła koszulka D. miało być ''na próbę'', aby zobaczyć tylko jak się nimi rysuje, jednak wciągnęło mnie i stworzyłam cały rysunek. Jemu się podoba, mnie w sumie też, chociaż to był tylko prototyp i teraz coś może zmieniłabym. 
Następnie zabrałam się za dwie białe bokserki, które akurat miałam. Jedna jest z rysunkiem czaro-białym z piórami, druga jest dla fanów koloru, czacha.
Zrobiliśmy test na pranie, poniżej widzicie koszulki po praniu, nic się nie stało, także czad ;) Markery się spisały, jednak po tych trzech koszulkach, dwa pisaki już się wypisały.. :(
Nie wiem, czy będę to kontynuować, bo jest to dość droga zabawa, ale przynajmniej z D. mamy coś oryginalnego na lato :) 



 pozdrawiam, alex

22 comments:

  1. za ile można kupić taką bluzkę?

    ReplyDelete
  2. nice! moją faworytką jest zdecydowanie bokserka z piórami :D Fajnie, że dla chłopaka też zrobiłaś :) Ja mojemu szyję ubrania i z dumą nosi, poza tym może mieć dokładnie takie, jak sobie wymyśli :) oni to bardzo doceniają (wbrew ogólnemu wyobrażeniu o ignorancji facetó∑ wobec mody ;). Pzdr modna paro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, dzięki ;p Masz rację, już sobie następną zamówił także fajnie.. :P pozdrawiam również! :))

      Delete
  3. ta z piórami : przezajebista! z czachą z resztą też, ale piórkowa bardziej w moim stylu.
    Alex bierz się za farbki, jak widać są tysiąc razy bardziej wydajne niż te mazaczki (a szkoda). Ale i tak na jakiś czarny kolor mazaka tego typu przydałoby mi się zaczaić. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. farbki kupiłam ostatnio, ale żeby nimi malować po płótnie.. nie wiem co z tego wyjdzie, bo średnio mi szło to malowanie ;p
      właśnie czarny mi się skończył ; [

      Delete
  4. Jejkuuu ta z piórkami jest boska!! :D

    ReplyDelete
  5. rewelacyjne!! jesteś genialna!

    ReplyDelete
  6. Chce taką koszulkę z czachą! :*

    Jeśli masz ochote:
    http://idontspeakpolish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne, ja malowałam koszulki, farbkami do tkanin. Mazaki trochę są mniej wydajne. kiedyś widziałam taki al'a pisaki gdzie do środka wlewa się farbę, i można rysować tak jak zwykłym pisakiem. Tylko teraz nie mogę tego znaleźć :/

    ReplyDelete
  8. ; o za ileeee taka koszulka ? Bo się chyba zakochalam. *_*

    ReplyDelete
  9. koszulka z piórami jest genialna :)

    ReplyDelete
  10. Świetne są te koszulki,masz talent,a mogę zapytać ile kosztują!JAK MASZ OCHOTĘ TO ZAJRZYJ DO MNIE:dorotadz.blogspot.com
    Proszę również o polubienie bloga na fejsie lub zaobserwowanie.Ja uczynię to samo!Pozdrawim i życzę miłego dnia.

    ReplyDelete
  11. Wow szał ciał! Genialne! Zazdroszcze temu kto kupi twoje dzieła ;D

    ReplyDelete
  12. zazdroszczę talentu, jestem dziewczyną więc może to dziwnie zabrzmieć, ale uwielbiam Cię! :D
    czekam na następne Twoje dzieła bo napatrzeć się nie mogę ;)

    ReplyDelete
  13. wow świetnie Ci to wyszło. Masz talent ; )

    ReplyDelete
  14. Masz wielki talent :) będziemy śledzić twoje następne wpisy!! :D

    www.virgoclothing.blogspot.com

    ReplyDelete