12/06/2013

Budka

Dzisiaj trochę z innej beczki, ale wciąż twórczo :D //Jakiś czas temu razem z chłopakiem wpadliśmy na pomysł zbudowania budki dla ptaków :) Pomysł przyszedł po obserwacji niezliczonej ilości ptaków jakie zadomowiły się w jego ogrodzie. To też zabraliśmy się i zrealizowaliśmy projekt, który naszkicowałam wcześniej :) a oto efekty naszej pracy:


W tą sobotę (tj. 15.06.13) w Krakowie odbędą się kolejne Targi Dizajnu, na które to zawsze się wybieram ale niestety zawsze coś mi wypada i nie mogę się na nich zjawić. Ale za to tym razem będzie tam mój rysunek, który znacie w pełnej wersji stąd, który będzie można zabrać i pokolorować :))
pozdrawiam, alex

7 comments:

  1. Cudna budka! Zawsze chciałam mieć takie drzewo z rodziną ptaszków :)

    ReplyDelete
  2. O rany, ja mieszkam w Krakowie! Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć misia! <3 A budka dla ptaków jest świetna :)

    ReplyDelete
  3. Ale śliczna i to wejście w kształcie serduszka. Jak byłam mała to zawsze chciałam taki zrobić i obserwowac jak ptaki chętnie w nim przebywają :))

    ReplyDelete
  4. Mam podobną budkę dla ptaków, ale Twoja jest zdecydowanie śliczniejsza :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie wygląda to drzewo oblepione budkami. Nie szkodzi, że domalowane :D A nogi od tego krzesła miśkowego mi się wybitnie podobają. I dzięki za info o targach. Nawet jeśli się nie wybiorę, to warto wiedzieć, a aż strach pomyśleć ile ciekawych eventów człowieka omija przez niedoinformowanie.

    ReplyDelete
  6. Great post! I'm your new follower. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  7. O w Krakowie :D Może wpadnę :)

    ReplyDelete