03/09/2014

Brave

Lwie Serce. Kocie Serce :F Jak zwykle początkowy pomysł był zupełnie inny, ale cóż. // Cieszę się, że znalazłam odrobinę czasu, aby odpocząć i dokończyć ten rysunek.. Tymczasem proza życia nie daje mi zanadto odpocząć, choć muszę przyznać, że jest lepiej niż w poprzednim tygodniu.. -to uczucie kiedy w nowo zakupionym aucie po tygodniu jazdy w środku miasta odpada tłumik.. shithappens :F


i jakby ktoś jeszcze nie wiedział o mnie, że lubię słuchać hitów z lat '80, '90 to rzucam właśnie to :D
pozdrawiam, alex

10 comments:

  1. Ojjj... często gęsto bywa z tymi zamysłami ;) U mnie zazwyczaj też wychodzi zawsze coś innego, niż planowałam. Podoba mi się, że wszystko jest tak oh, ah wymuskane, szczegółowe, a serce minimalistyczne. Hity lat 80 i 90 najlepsze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) trochę było tego bawienia się z lwem.. ale gdybym miała jeden dzień wolny to skończyłabym go już daawno :) a tak po pracy codziennie zawsze jest coś innego do zrobienia.. :P I pewnie jakbym go zrobiła ''od ręki'' to pomysł byłby zupełnie inny :P

      Delete
  2. Na prawdę świetna praca! Podziwiam to przejście twojej pracy w grafikę. Wychodzi zawsze świetnie. Jak robisz to że ma to tak dobrą jakość. mi na drodze poprawek wszystko się pikseluje:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! hm, nie wiem co może być przyczyną pixelowania się pracy ;>

      Delete
  3. Tłumik odpada? Oj, niedobrze. A nowe auto przecie. A talent masz wielgachny, mówiłam nie raz ;d:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auto nowe-nie nowe, bo 10-letnie :P dla mnie ''nowe'', bo jak przez ostatnie 3 lata jeździło się 18-letnim to jest różnica :D

      Delete
  4. Och, jak pięknie. Kotek jest uroczy.

    ReplyDelete
  5. Przepiękna praca. Ten lew jest fantastyczny. Skąd bierzesz inspiracje do tworzenia takich cudeniek ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo <3 Inspiracje biorą się sama nie wiem skąd, ponieważ teraz rzadko teraz rysuję, a jak już mi się uda znaleźć na to czas, to po prostu zaczynam od luźnego bazgrania.. i wtedy coś samo zaczyna wychodzić :) ..oczywiście na pewno inspiracją jest wtedy muzyka, której ostatnio słucham.. filmy jakie oglądam, itp. ;)) lubię bajki, fantastykę, tatuaże i jakieś pokręcone historie, z takiej mieszanki chyba własnie wychodzi, co to widzicie ;P

      Delete