11/11/2011

HellYeah

HellYeah! Za mną udane dni wolnego, w pełni wykorzystane pozytywnie. 
Oczywiście przez ten wolny czas rysowałam conieco.. głównie to następne projekty do konkursu Luki, o którym zanudzam Was już jakiś czas :P No ale możecie odetchnąć z ulgą, ponieważ konkurs kończy się już w niedzielę, a ja wysyłając 4 prace czuję się usatysfakcjonowana :P ..Choć oczywiście mam wciąż pełno pomysłów do tego tematu, bo jest mi on bardzo bliski :D A oto dzisiejsze wypociny:





pozdrawiam, alex

11 comments:

  1. Masz talent ;-) Kocham twoje rysunki ^^

    ReplyDelete
  2. jak ja na to patrzę to wstydzę się tych idiotycznie brzydkich moich rysunków na końcu zeszytu od polskiego.

    ReplyDelete
  3. podobają mi się Twoje szkice :)

    ReplyDelete
  4. Dziękuje za odwiedziny :)
    Można powiedzieć, że mam już stronę z rysunkami ale chyba blog to co innego ;)
    Jest sporo racji w tym, że dzięki publikacji i pokazywaniu się w necie człowiek bardziej się motywuje i dzięki temu rozwija :) I zawsze obopólna przyjemność :)

    p.s mam małe pytanko, gdzie w ustawieniach wrzuciłaś swoje prace z deva? :)

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Matko jakie to skomplikowane z ustawianiem tego xD Powiedz mi jak Ty masz ustawioną szerokość bloga i tych bocznych okienek? Bo jak nawet wpisuje parametry z filmiku to jest źle :/

    ReplyDelete
  6. I love it!You are so creative!!Kisses!

    ReplyDelete
  7. Masz niesamowity talent, powodzenia w konkursie!:)

    ReplyDelete
  8. Wow, podziwiam cię, masz niesamowity talent!

    ReplyDelete