20/11/2011

Nalepy!

 Mój notesowy projekt idzie do przodu, ale wymyśliłam do niego jeszcze jeden gadżet -Nalepy :) 


Druga rzecz to konkurs Luki, cieszę się bardzo, że moja jedna praca znajdzie się w kalendarzu! :) Dzięki za wasze wsparcie :) Konkurencja była nieziemsko ciężka, także tym bardziej jest mi miło :P Co więcej była to idealna okazja by poznać niektóre osoby z takimi samymi zainteresowaniami :) Link do wyników KLIK.
Pierwsze miejsce wymiata, reszta prac również! Co zauważył ktoś z bliskiego mi otoczenia, to, że większość prac była wykonana komputerowo. Dla mnie nie ma to znaczenia, czy ktoś wykonuje swoje prace na komputerze czy tradycyjnie, jeżeli się komuś spodobają to chyba forma wykonania nie ma tu znaczenia? :) Czy może rzeczywiście, pora brać się za tablet a kredki wyrzucić do kosza? :) hehe, chciałabym się jakoś przed tym obronić, bo wiem jakie jest zdanie w tym temacie większości tworzących lub oglądających, ale chyba nie dam rady :P 



pozdrawiam, alex

13 comments:

  1. oo fajne! pomysł jak najbardziej popieram !

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł z tymi nalepkami! A umieszczenia pracy w kalendarzu gratuluję. :)

    ReplyDelete
  3. hej to ty najpierw rysujesz a potem to skanujesz czy jak:D?

    ReplyDelete
  4. Super! gratuluję grafiki w kieszonkowym kalendarzu.

    Nalepki są super :) Można z nich magnesy na lodówkę zrobić :D

    ReplyDelete
  5. genialne są ! Masz niesamowity talent, jestem pod wrażeniem ;)

    ReplyDelete
  6. Jesteś fantastyczna ! Twoje rysunki są normalnie MEGA <3 Pozdrawiam- nowa obserwatorka :)

    ReplyDelete
  7. no nalepy mistrzostwo też rysuje, ale dopiero zaczęłam zabawe z blogiem. Moge dodać do obserwowanych??

    Zapraszam też do mnie ;)
    http://banana-cocktail.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Omg chciałabym umieć rysować tak jak ty <3

    ReplyDelete
  9. so beautiful! ://O i simply just LOVE your art! <3 <3

    ReplyDelete