03/11/2011

Szkice

Właśnie skończył się dla mnie najlepszy (jak dotąd) miesiąc w tym roku.. :D Oj, Październiku.. wygrane dwa konkursy (choć nierysunkowe), natomiast pojawiły się 2 rysunkowe konkursy, w których wzięłam/biorę udział.. znalezienie pracy i ogólnie rzecz biorąc wielki pozytyw ;) Oby ta szczęśliwa aura poprzedniego miesiąca została ze mną na dłużej :D A dzisiaj wrzucam szkice, które mam zamiar skończyć... (bo innych takich szkiców zalega całe mnóstwo u mnie w szufladzie)... co rzecz jasna jest standardem :D




Lisek apropo 1 listopada, cmentarze, Panie w futrach ..itp :D

pozdrawiam, alex

14 comments:

  1. Genialnie wygląda rysunek w wersji biało-czarnej

    ReplyDelete
  2. Okay, my polish is bad, so I don't really understand anything here XD
    Just wanted to say that I really adore your drawing style (: All the details are simply stunning!

    ReplyDelete
  3. wesoły lisek mnie rozbroił.!!! xD
    oczywiście, że masz wstawiać posty. fb to nie blogger! ;D

    ReplyDelete
  4. Posty mają być ;-) Świetne rysunki masz talent ^^

    ReplyDelete
  5. Jak ja uwielbiam twój styl, zwłaszcza cieniowanie.

    ReplyDelete
  6. masz wstawiać posty. zaprawdę powiadam Ci! :D
    superowe rysunki! <3
    chwal się konkursami wygranymi.
    Panie w futrach :x nienienienie.

    ReplyDelete
  7. ja językami w ogole nie mogę się pochwalić, rosyjski umiem beznadziejnie haha niemieckiego uczyłam się tylko przez 3 lata w podstawówce, jedynie do angielskiego przywiązuję dużą wagę, ale jego poziom też jest średni :D
    co do Ciebie to jesteś niesamowicie zdolna, gratuluję tych konkursów wygranych i przyszłych które wygrasz :D pewnie że wstawiaj notki!

    ReplyDelete
  8. piękny rysunek. W ogóle oglądałam Twoje portfolio i muszę przyznać, że masz niesamowity talent. Malujesz określonym stylem, ale każdy rysunek jest inny

    ReplyDelete
  9. Przepiękny rysunek;)zazdroszczę talentu:)pozdrawiam

    ReplyDelete