15/11/2011

Wieczorem..

 Zaczynam to, co już planowałam jakiś czas temu - notesy! Mam nadzieję, że sprawa się uda i będzie ktoś chętny na kupno jdnego z nich.. może na prezent świąteczny? :) Akurat, pierwsza okładka to niby Karp.. hehe :P Dorwałam w końcu długo wyszukiwane mazaki Stabilo.



A tu jeszcze ostatnia praca, z której jestem najbardziej zadowolona.. ponieważ zrobiłam ją w rekordowym jak dla mnie czasie 3godzin :D (Przeważnie rysowanie jednej takiej pracy zajmuje mi do 3 dni -ze względu na pracę) :)


Trwa głosowanie na prace w konkursie Luki.. (miałam już o tym nie pisać :D) ..Ale jakże trudno się powstrzymać, gdy to mój pierwszy, wielki konkurs! :P I emocje są duże!
Więc, jeżeli chcecie to tu jest wszystko KLIK i TU :)

pozdrawiam wszystkich a w szczególności tych, którzy mieli dzisiaj cięężżki dzień... ;)
alex

14 comments:

  1. Twoje prace są niesamowite, na pewno już to pisałam, ale chyba nie zaszkodzi wspomnieć raz jeszcze. :D

    ReplyDelete
  2. a ja raz jeszcze dziękuję! xx :)

    ReplyDelete
  3. jakim długopisem rysujesz te wszystkie kreski?

    zapowiada się coś ciekawego ;P

    ReplyDelete
  4. Asia: najzwyklejszym czarnym, który tylko by nie zalewał :)

    ReplyDelete
  5. jej ja jak zwykle pod dużym wrażeniem ! xD uwielbiam twoje rysunki powinnaś robić komiksy ! bp bardzo miło by się je oglądało xD

    ps. mam taki sam kubek xD

    ReplyDelete
  6. Chyba aż sama sobie cienkopisem poszaleje xD

    ReplyDelete
  7. ALe wspaniale rysujesz..... absolutnie bosko:*:*:*:*:*:*:*

    obserwuje z przyjemnością i zapraszam do obserwowania mojego blogu:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie:*

    ReplyDelete
  8. Ale to cudowne!
    pogratulować talentu
    +zapraszam serdecznie ;^^

    ReplyDelete
  9. Absolutly in love with your art °_°~♥

    http://misshapen-black.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Uwieeelbiam ciekawych ludzi, a Ty z pewnością jesteś bardzo interesującą osobą! ;) Świetne prace, jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  11. your work is AMAZING!!! came here from intrigue me nows blog... i wish you the best of luck!

    ReplyDelete