02/03/2012

CuteDeath

Dzisiaj w ramach ''dochodzenia'' do siebie po chorobie zabrałam się za męczenie tabletu..
Tematyka trochę smętna.. ale taki mam nastrój ostatnio.. 
Dzisiaj zrobiłam swój pierwszy rosół i postanowiłam o tym napisać na blogu.. chyba już na serio ze mną źle.. :D ..no ale tata byłby dumny ze mnie, bo wyszedł mi taki sam jak jego, ha!
(czego to człowiek się nauczy w kryzysowej sytuacji, kiedy jedyny żywiciel wyjedzie do sanatorium :D)





dzięki za wczorajsze ''powroty do zdrowia''  miłooo :)))
pozdrawiam, alex

15 comments:

  1. Masz ogromny talent.

    Zapraszam na bloga Pamietnik-Gabi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. O sama rosół?:O wow ;d ja bym chyba nie dała rady :D szczegolnie taki jak robi moja mama ;d
    Cudownie Ci wyszła ta praca, mega mega mega!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. w moim wieku zrobić pierwszy rosół to i tak rychło w czas xD //dzięki! :)

      Delete
  3. to jest przerażające ! spokojnie nadaje się do rysunkowego horroru xD
    maasz ten talent ;)

    ReplyDelete
  4. Wspaniale! Talent przeogromny!

    ReplyDelete
  5. oj tam talent, dawaj ten tatowy rosół :D

    ReplyDelete
  6. rosół dobra rzecz:) a i rysunki świetne:)

    ReplyDelete
  7. Cudne,boskie i nie wiem jakie jeszcze ;D

    ReplyDelete
  8. dziękuję :)
    rysunek genialny, tylko ręce mnie przerażają :D jak się przewija obrazek to jest tak od słodkości do horroru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie o to mi chodziło :D fajnie, że to zauważyłaś :)))
      pozdrawiam

      Delete
  9. Bardzo podoba mi się ten rysunek :) Ja jeszcze nigdy nie zrobiłam rosołku :D Mam dwie lewe ręce do gotowania :/
    A.

    ReplyDelete
  10. Ma boskie włosy. Ręce straszne. . Bu!

    ReplyDelete