04/03/2012

MagicJar

 Przedstawiam Wam dzisiaj moją kolejną próbę rysowania na tablecie.. klimat mniej masakryczny niż ostatnio.. za to bardziej magiczny :) Ogromną zaletą rysunku cyfrowego jest możliwość zabawy światłem, które dodaje pracy  tajemnicy i magii.. 
 Bardzo lubię takie efekty, także bawię się tym teraz :)


A poniżej pokazuję alexowe nalepy, które w końcu doczekały się czasu, w którym to kupiłam tusz do drukarki i je wydrukowałam :D (na jesieni kupiłam taki papier samoprzylepny na allegro)
 Przydadzą mi się za jakiś czas :)



miłego niedzielnego chillout'u!

24 comments:

  1. Śliczna jest Twoja nowa praca :D Bardzo podoba mi się ta gra światłem!
    Ja chcę taką nalepkę :D
    A.

    ReplyDelete
  2. magiczno-jadowity klimat :)
    lajkit!

    ReplyDelete
  3. o mamo, drugi rysunek jest niesamowicie inspirujący!

    ReplyDelete
  4. Tegan & Sara...magia <3

    ReplyDelete
  5. ładna poświata *.* rzeczywiście digital art daleje wiele możliwości, ale Twoje rysunki "na papierze" do mnie bardziej przemawiały... wiem, brakuje mi tych charakterystycznych kresek!

    ReplyDelete
  6. Za każdym razem gdy tu wchodzę jestem pod ogromnym wrażeniem! :)też chcę taką nalepkę :D!

    ReplyDelete
  7. świetne wlepki :) czuję już wiosnę i mam nadzieję, że sobie nie pójdzie:)

    ReplyDelete
  8. such a stunner and these colours are just brilliant, absolutely adore all these green and purple hues



    http://www.vasilievablog.com/
    x

    ReplyDelete
  9. To jest dla mnie nie pojęte.Masz cholerny talent.

    ReplyDelete
  10. świetna praca, szał to mało :) zbieram nalepki, tył gitary obklejam :)

    ReplyDelete
  11. wow dziewczyno masz talen! bardzo podoba mi sie rysunek :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo mi się podoba! :))

    ReplyDelete
  13. Jak się zrobiło jasno na blogu :D
    Podoba mi się nowy wygląd :D
    A.

    ReplyDelete
  14. Inspirująca ta postać. Niesamowite efekty. Uwielbiam!. <3

    ReplyDelete
  15. Kuźwaa. Jakie zarąbiste ! Ja chcę taką nalepkę. Czekam na pszesyłkee ;D

    ReplyDelete
  16. Ta praca rozwaliła mnie na łopatki ! Strasznie...użyłabym tutaj dobitniejszego słowa ;p... klimatyczna <3 Uwielbiam twoje rysunki i notorycznie tutaj zaglądam licząc, że pojawił się nowy wpis i kolejne dzieło

    ReplyDelete