19/03/2012

FateStar

Dzisiaj na szybko chciałbym Wam pokazać kolejny digital'owy twór :)
Fiolet i zieleń to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych, dlatego połakomiłam się aby kolejna praca była w właśnie w tych barwach :) Poniżej detale, gotowa praca przedstawiająca kolejną dziwaczną panienkę (z przetrąconym karkiem) :D oraz żaba, która była na początku, jednak później jakoś mi nie pasowała do całości, także ją usunęłam.. ale może gdzieś ją jeszcze wykorzystam..


  

pozdrawiam, alex

13 comments:

  1. Cudo, cudo, cudo! Świetne oczy i włosy :)

    Ile kosztują wlepki w wersji mini oraz A5?

    ReplyDelete
  2. Ja zwyczajnie kocham Twoje prace. ; O

    ReplyDelete
  3. Żaba zajebista, a tak wgl ja też lubię mieszanki takie jak ''zieleń'' i ''fiolet'' pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  4. Może faktycznie wyglądam jakby miałam coś z karkiem, ale mimo to jest cudowna ta praca. Boskie usta i ten gwiazdkowy "diadem" ( ? ) Żaba też jest mega

    ReplyDelete
  5. Wygląda i miała* Autokorekta w komórce :/

    ReplyDelete
  6. Falnyyy trochę smutny ale fajnyyyy zapraszam do mnie
    http://wariatka-z-grzywka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jesteś fenomenalna! bardzo podobają mi się Twoje pracę :) od razu idę sprawdzić shop :) pozdrawiam gorąco!:) i zapraszam :)

    ReplyDelete
  8. Ach te włoski. Uwielbia Twoje rysunki! ;*

    ReplyDelete
  9. Świetny rysunek, jak zawsze.

    ReplyDelete