27/03/2012

Bird

 Dzisiaj ''świeżak'' tym razem tradycyjnie, aby dać odpocząć digitalowi ;p :)
Inspiracja przyszła po wspomnieniach o dzieciństwie a dokładniej to o jednej bajce, którą bardzo lubiłam.. nie pamiętam autora.. wiem, że był to zbiór wszystkich jego opowieści.. 
A bajka, do której mój dzisiejszy rysunek nawiązuje to ''Ptak, który mówi prawdę'' :)



Dzisiaj portal Sztukatułka opublikował post o rękodziele, cieszę się bardzo, że i moje prace mogły się tam znaleźć :) Zachęcam to poczytania, niektóre twory, np biżuteria bardzo mi się spodobały :)


a tymczasem, bye, bye.. wyjeżdżam, ale zamierzam korespondować jak się będzie dało ;)
pozdrawiam, alex

20 comments:

  1. Piękne :) Kocham motyw ptaków...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. luubię rysować bioderka :D ^^

      Delete
    2. piercing w dekolcie jeszcze widzę! :D
      no seksualny demon! :D

      Delete
  3. Cudo !) Sama Nie wiem, które twoje prace wolę - te digitalowe czy tradycyjne ...

    ReplyDelete
  4. podoba mi się twój styl ilustracji ;)

    ReplyDelete
  5. Cudnie, jakbyś wysyłała równiez za granice to bym miała wszystkie Twoje obrazy .:D

    http://happysadrocker.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. łaał, chcę twoje obrazy do mojego pokoju :D

    ReplyDelete
  7. masz talent!

    http://stylowa-moda-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jakie to cudne *-* A ten napis bosko ci wyszedł *-*

    ReplyDelete
  9. O-MÓJ-BOGU! Jakie to jest niemożliwie i absolutnie niesamowite!
    Klimat, kreska, kocham całość :D

    ReplyDelete
  10. Beautiful post and great blog! Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  11. Cudne- pięknie ryujesz!
    _______________________________________
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wow ! Piękne ! Serio masz talent !
    Zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete
  13. Geniusz ! Dlaczego mnie tu wczesniej nie było ?

    ReplyDelete
  14. jejku, magia *.*
    na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz! /Z

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. Fantastyczną masz kreskę,podobają mi się wzorki ,na ubraniach we włosach i w tłach.Do mnie bardziej przemawia wersja tradycyjna,ze względu na delikatniejsze kolory.

      Delete