07/04/2012

Dino EKO-BAG konkurs -ZAKOŃCZONY

hej wszystkim :) z okazji mojego twórczego nieróbstwa postanowiłam zorganizować dla Was rozdanie. Mam nadzieje zadowolić tym niektórych odwiedzających alexowo :D -dzięki, ze jesteście  :)
Nagroda rozdania/konkursu.. jest eko torba z moim nadrukiem (nie -naprasowanka), na długich uszach, nadruk trwały  można prac w 30 stopniach. Fajna na wiosnę lato.. Ja zawsze na sezon letni zamieniam swoje standardowe torby na te ''eko'' bo od dawna kojarzą mi się one własnie z okresem letnim - wakacyjnym :) Wtedy nawet chodzenie do pracy staje się przyjemniejsze :D (haha..)
Poniżej zdjęcia nagrody na tle Tamizy.. (-miało być 'cool i trendy' ale wyszło jak wyszło :D)  
Mam nadzieje, ze się Wam spodoba :)


 



korzystajac z tego, ze juz Wielkanoc mamy za pasem, zycze Wam wszystkim wesolych! ;)
pozdrawiam, alex

11 comments:

  1. Świetna torba! Wzajemnie :*

    http://kolorowyswiatblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Całkiem fajna ta torba :D muszę pomyśleć o zrobieniu takiej :)
    również życzę Ci wesołych świąt i dobrego jaja ;)

    ReplyDelete
  3. ...miało być cool i trędi :DD ej no.Tamiza sama w sobie jest kozackim tłem ;)
    torba spoks. przypomniały mi się te naklejki. A następnie miejsce, w którym nakleiłam te psiaki "we are cute love us"... na teczce z tysiącem notatek. Taki suchar: że to niby notatki tak mówią do mnie xD

    też Ci życzę wesołych <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo ladne zdjecia ;) Wesołych Świąt :*

    ReplyDelete
  5. ale świetna, chcęęęę <3
    a będziesz robiła takie na zamówienie? ile by ew. kosztowały?

    ReplyDelete
  6. Ciekawa torba :)
    zapraszam od mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. śliczna ta torba :)
    wesołych :)

    zapraszam do siebie :)
    skórzane paski na sprzedaż
    http://kingakropkaem.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Torba rewelacyjna.Tez chciałam tworzyć takie torby,no ale nie ma gdzie kupić takich eko bez napisów.
      http://witaj-w-atelier.blogspot.com/

      Delete