11/04/2012

RatGirl

Dzisiaj wrzucam nową pracę 'RatGirl' albo może to być również Strzelec jako znak zodiaku.. (przy okazji mój znak..;) 

















    
Chciałam jeszcze napisać o bardzo fajnej akcji prowadzonej przez gurupa.pl z portalem Citeam.pl (kupony grupowe, rabatowe). Można teraz zakupić kupon rabatowy za 199zł, którego wartość to 400zł do wydania na dowolnie przez siebie wybrany obraz lub tapetę z serwisu gurupa.pl :) Także zapraszam, może ktoś się skusi na jakiś obraz na płótnie czy to mój, czy innego twórcy :) KLIK 

pozdrawiam, alex

23 comments:

  1. Rewelacyjny rysunek. Dziewczyno, masz taki talent, ze az nie wyrabiam z zazdrosci :D

    ReplyDelete
  2. dzięki, bardzo mi miło.. ;p :)

    ReplyDelete
  3. Boski rysunek *-* Jaram się :3

    ReplyDelete
  4. jej, ten rysunek jest świetny! :D

    ReplyDelete
  5. Rewelka!

    http://kolorowyswiatblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. myślałaś nad przypinkami? :D
    jak byłby by jakieś ciekawe, to może bym skusiła się na jedną, aby rozswietliła moją kostkę. ;3
    tylko, żeby nie kosztowały 7zł z przesyłką czy ile tam. Chociaż, 7zł jeszcze ujdzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. przypinki fajna sprawa, ale jakoś mnie nie interesują :):P

      Delete
  7. Jak ty to robisz że przerzucasz na kompa tak dobry jakościowo (kolory, brak tych dziwnych odblasków) obrazek. Ja jak to robię to wychodzi taka matowa papa nie rysunek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. każdy skaner zżera jakość rysunków.. także moich :/ zawsze staram się używać kredek i flamastrów na pełnej mocy, aby tego uniknąć.. :D to i tak po skanowaniu poprawiam trochę jasność i kontrast obrazka :)

      Delete
  8. Och, ile ja bym dała za talent do rysowania. :) Zazdroszczę!

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Jestes niesamowicie utalentowana.Jestem ciekawa tylko jak tworzysz rysunki na tablecie,bo to jest przeciez dotykowe.:D albo ja jestem zacofana. :o

    happysadrocker.blogspot.com .<3 zapraszam ;-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do tabletu masz taki jakby długopis. Sama posiadam i jakoś nie ma dużej różnicy oprócz tego ze dziwnie się pracuje bo nie patrzysz na rękę i kartkę pod sobą tylko do góry ekran a obok masz tablet :)
      Chyba ze kogoś stać na taki z obrazem ale to już wyższa półka.

      Delete
    2. dokładnie tak jak napisała Unicorn blood :) dziękuje :)

      Delete
    3. jaaa, ale mega :) robisz nagłówki na zamówienie? ;> odpisz na moim profilu :)

      Delete
  10. nie boisz się, że Ci wyjdzie jakaś niechcąca kreska niepotrzebna, lub cos nierównego ? :) Praca oczywiscie sliczna

    ReplyDelete
    Replies
    1. a czego się bać :D ? na początku zawsze jest szkic ołówkiem, potem dopiero kontury.. :) a gdyby nawet stało się coś o czym Ty piszesz, to zawsze mamy jeszcze programy graficzne, w których można ów błąd skorygować :D :) //dziękuje :)

      Delete
  11. ow wow awesome drawing!! Lovely blog hun! Loved it! Come by and let's follow each other! Stay in touch, mwah! ;)

    ReplyDelete
  12. Hejka :D zobaczyłam komentarz u ans na blogu o coffee room. Możesz napisać coś więcej? Kiedy mieszkałaś w Sosnowcu? Pozdrawiam! Lona

    ReplyDelete
  13. a jesteś w grupie Śląskich Blogerek? Na fejsie w sensie?

    ReplyDelete
  14. Mamuy grupę na fejsie: https://www.facebook.com/groups/201874229920180/226762000764736/

    ReplyDelete
  15. Piękne te kolorki :) Pomysłowa pani naprawdę, zwłaszcza ta minka ;D

    ReplyDelete