17/04/2012

Rebel /+ wywiad + wystawa GURUPA.PL/

Po zabawie z gazetą i dwóch tradycyjnych pannach przedstawiam Wam nową, w digital'u.. 
tym razem zamiast serii ''fairies'' -Rebel Girl :) (choć w sumie nachodzi mi na myśl też zębowa wróżka.. ?





I kilka zdjęć z wernisażu konkursu ''Sztuknij się w Ścianę'', który odbył się 15.04.12, w którym to konkursie na początku roku mój SadBird zdobył I miejsce w kategorii ARTCanvas :) Miejscem wystawy była piękna siedziba gurupa.pl. Niestety ja nie mogłam tam dotrzeć, ale przynajmniej fajnie, że mogę teraz zobaczyć zdjęcia :)

 Zdjęcia: J.Jankowska, więcej zdjęć: [link]

Zapraszam również do przeczytania wywiadu ze mną facebooku gurupy :) 


pozdrawiam, alex

10 comments:

  1. dobra lasencja :D
    +The Subways <3

    ReplyDelete
  2. wow extra tam się prezentują Twoje prace !

    ReplyDelete
  3. mam do ciebie pytanko . Co to za styl rysowania ty używasz? Jeszcze nigdzie takiego nie widziałam :D Albo to twój ?

    ReplyDelete
  4. Anonimie,
    Alex ma wlasny,fantastyczny styl rysowania,dlatego wlasnie jest on taki charakterystyczny i wyjatkowy ;-)

    ReplyDelete
  5. I amazed at your artwork.
    They are fantastic!
    Already have another follower more ... ;)

    V

    ReplyDelete
  6. aż mi się buźka uśmiecha kiedy do Ciebie wpadam:)))

    lena

    ReplyDelete
  7. Gratulacje za zajęcie miejsca ;D

    Bożeeeeeeee ten rysunek jest zajebisty,może narysujesz coś jeszcze w stylu rebel girl ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! :) na pewno powstanie jeszcze coś w stylu rebel ;)

      Delete
  8. Jesteś fantastyczna!Masz przeogromny talent:)

    ReplyDelete