09/04/2012

hello england!

I po świętach, po wyjeździe, po zabawie.. teraz czas zmierzyć się z (mam nadzieje nie szarą) rzeczywistością..  'Londek'  odwiedziłam już nie pierwszy raz.. Mogłabym już śmiało oprowadzać wycieczki.. haha ;) Jednak to miasto chyba nawet przy 30-tych odwiedzinach nigdy nie przestanie mnie zadziwiać i oczarowywać :)  Zrobiłam swój mały mix zdjęć, niby nic nowego.. bo każdy wie, jak wygląda Londyn, jest natomiast jeden świeżak -nowa budowla, która jest jeszcze w trakcie wykańczania, w kształcie piramidy.. ''London Quarter'' ma być najwyższym budynkiem w okolicy, dzięki któremu będzie można obejrzeć całą panoramę miasta. Zapowiada się ciekawie, a z bliska wygląda na prawdę monumentalnie :)


pozdrawiam, alex

7 comments:

  1. lubię tego pana patyczaka z kolażu ;D

    ReplyDelete
  2. those london photos are awesome! i really really want to go to london! ;)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Fashion To Figure Giveaway: Win any item $30 or less
    Poshlocket Giveaway: Win a Shelly Fabric Choker

    ReplyDelete
  3. Boskie zdjęcia i ten patyczak jest mega :D

    Zapowiada się świetny rysunek a ten skończony jest cudny ;D

    ReplyDelete
  4. ooo widzę, że kochasz Anglię tak jak i ja :) fajnie, że zostawiłaś naklejkę po sobie :D

    ReplyDelete
  5. niesamowite rysunki! :) będę tu częściej zaglądać :)

    ReplyDelete