23/04/2012

FotoMix

Już prawie zapomniałam jak kiedyś robiłam posty z zapowiedziami nowych prac.. Od kiedy facebook wsiąknął mnie i moje rysunki, łatwiej tam wrzucić coś ''in progress'' niż tworzyć nowy post na blogu.. a może tylko znalazłam wytłumaczenie na swoje lenistwo? :D
Dzisiaj pokazuję Wam mały kolaż zdjęć z minionego weekendu.. 

zdjęcie prześwietnej kury na jednej z kamienic w Katowicach, autor: Aryz 

Zachęcona między innymi przez Zuź tyloma koncertami i festiwalami w tym roku, rozpaczam, że na żaden nie dam rady się wybrać.. :( Pozostaje mi tylko nadzieja na przyszły rok :D

pozdrawiam, alex

9 comments:

  1. ejże! na killersów też nie?:<
    Nadzieja matką głupich, 21.12 koniec świata! nie pójść na żaden koncert przed śmiercią?no proszę Cię ;)

    W kolażu widzę: Illusion! uwielbiam!
    no i nowa praca zapowiada się świetnie (i w końcu na kartce długopisem <3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no raczej nie... :( ale do grudnia jeszcze mam czas, także może coś się uda skombinować :D // a ta 'bryka'' z Illusion stała pod wydziałem, gdzie miałam zajęcia i się zastanawiałam czy fanowskie czy może ich ..hehe ;p

      Delete
    2. ECH! zamuliłaś... :<
      grudzień, grudzień, ale wtedy to już nie będzie koncert ze mną!

      myślę, że bryka to fanowska, ale i tak jest... "zacna" :D

      Delete
  2. uuu ciekawie się zapowiada, szczególnie ta czaszeczka^^
    hehe te kure zawsze podziwiam jak pociągiem wracam do Wrocławia:D bo ją bardzo wyraźnie widać z okien pociągu, jak się wjeżdża do kato:D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. no do Wawy to chciałam na Fosterów jechać, ale kiszka.. :(

      Delete
  4. Prześliczne! Masz talent!

    Zapraszam do siebie!
    http://diy-lina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hej! Dzięki za miłe słowa u mnie. Ja do Ciebie też będę zagladac, dodałam do obserwowanych :) Akurat na blogu skupiam się głównie na moich szytych ubraniach, ale oprócz tego zajmuję się street artem i vinyl toys i widzę pokrewne zainteresowania/tematy wielkookich lasek z mroczną duszą ;D A ta ściana Aryza spoko (z kurą). Polecam pooglądac więcej jego prac, jest niesamowity! http://www.aryz.es/

    ReplyDelete