19/12/2012

Chillout!

 Ostatni miesiąc był dla mnie bardzo stresujący, ale nareszcie wszystko się już skończyło, obroniłam się i mam teraz czas na relaks! Cieszę się nadchodzącymi Świętami i tym, że mogę na spokojnie coś zbazgrolić :) Poniżej pokazuję starszą prace oraz baranki z masy solnej, które zrobiłam jakiś tydzień temu, głównie dla bliskich ale i też dla siebie :) A szafkę, którą widać na jednym zdjęciu to prezent od mojego D. na urodziny :) 




i jeszcze na koniec bardzo profesjonalny karmnik wykonany przeze mnie.. cóż najważniejsze, że sikorkom się podoba ;p

pozdrawiam, alex

6 comments:

  1. Nie ma to jak elastyczność - rysujesz, robisz z masy solnej pierdółki, a nawet karmik zrobiłaś!

    Rysunek jak zawsze utrzymany w twoim stylu i to jest super. A owieczki z masy solnej są cudowne!

    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  2. Genialnie utalentowana, tyle w tym temacie <3

    ReplyDelete
  3. nie lubię świąt, dziękuję <3

    ReplyDelete
  4. Śliczne baranki i oczywiście rysunek ^^

    ReplyDelete
  5. śliczne (a karmnik bardzo funkcjonalny) :)

    ReplyDelete
  6. Wesołych świąt! :)
    baranki strasznie urocze, a karmnik wygląda jak moje makiety na projektowanie :D jestem równie zdolna pod tym względem ;)

    ReplyDelete