31/12/2012

Rysunki 2012

Tak jak rok temu, postanowiłam zrobić małe podsumowanie swoich rysunkowych poczynań mijającego właśnie 2012 roku :) Jego początek rozpoczął się dla mnie bardzo szczęśliwie  ponieważ wygrałam w konkursie tablet graficzny, który sprawił, że rysowałam jeszcze więcej niż w poprzednim roku i to w zupełnie innym stylu. Oprócz tworzenia kolorowych postaci, miałam okazję także malować deski longobardowie, koszulki, płótna, notesy i wiele innych rzeczy :) Dla mnie ten rok pod względem mojej pasji był bardzo pracowity, chciałabym aby następny był choć w połowie taki sam :) Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia oraz mnóstwo pomysłów i pasji :)



dziękuję Wam za kolejny rok z moim rysunkami na blogu ;)
pozdrawiam, alex

14 comments:

  1. wszystkie twoje tegoroczne rysunki były mega ♥

    ReplyDelete
  2. Malowanie grafiki na deskorolkach zawsze bylo moim marzeniem. Twoje rysunki są genialne, aby w 2013 roku szło Ci jeszcze lepiej :)

    ReplyDelete
  3. niebieska16@gmail.com31 December 2012 at 17:04

    Łał masz talent ^^
    Powodzenia w przyszlym roku.
    Czy moge wykorzystac twoje zdjecia zeby pokazac je na moim blogu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, jeżeli tylko będzie link pod nimi do mojego bloga

      Delete
  4. Bardzo kreatywnie jeśli chodzi o rysunki :)

    Życzę Tobie udanego sylwestra i szampańskiej zabawy !!! A ponadto jeszcze więcej inspiracji i czasu, by je odkrywać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki bardzo, również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

      Delete
  5. Czym rysujesz np. wlosy? :)

    ReplyDelete
  6. Życzę ci chęci do dalszego działania i rozwoju. To cudowne uczucie robić to co się lubi i dodatkowo być w tym dobry :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne rysunki <3
    Szczęśliwego Nowego Roku >,<

    ReplyDelete
  8. Cudownie rysujesz <3 Wszystkiego najlepszego w nowym roku :D

    ReplyDelete
  9. jesteś WIELKA. ;o mega mega mega rysukni i MEGA talent ♥ obserwuję oczywiście :D

    ReplyDelete