14/12/2012

SweetDreams

Wczorajszy rysunek nabazgrany czerwonym długopisem.. oglądając kątem oka titanica... zachciało mi się kokardek i różnych wywijasów. (Choć tattosy i tak muszą być!;) Za jakiś czas powrócę do bardziej złożonych prac, na razie muszę przetrwać jakoś do wtorku..  //Zrobiłam małe porządki na blogu, między innymi pozmieniałam w starszych postach rozmiary wszystkich rysunków i zdjęć na większe, aby lepiej się je oglądało.. także kto ciekaw podróży w czasie, niech łapie za kubek gorącej herbaty i wyrusza na przegląd archiwum! :D (ciekawe czy ktoś taki się w ogóle znajdzie! ) ;)

a tak się prezentuje w kolorze :)

polecam posłuchać :)
pozdrawiam, alex

14 comments:

  1. urocza chudzinka! <3
    fajnie, że mała odmiana. podoba się :)

    ReplyDelete
  2. jestem zachwycona, jakz wykle zreszta, chciałabym miec taka figure ;ppp

    ReplyDelete
  3. Świetne ;)
    Ale mam pytanie. Jakich pisakow uzywasz do kolorowania swoich prac? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. najzwyklejszych, kupionych w markecie (takie podwójne -co z jednej strony mają grubą końcówkę a z drugiej cienką :)

      Delete
  4. świetne! jesteś bardzo uzdolniona, wykorzystaj talent :)

    ReplyDelete
  5. love this one. cute bottoms

    http://www.vasilievablog.com

    ReplyDelete
  6. Jejku za każdym razem jak oglądam twoje prace to dziwie się jak można mieć taki talent :D

    ReplyDelete
  7. Twoje prace są fantastyczne ;o lażde inne a za razem takie same po prostu magiczne :3. Wpadaj do mnie jeśli chcesz : http://opowiadaniazpaula.blogspot.com/
    Ps : sama troche rysuje ;)

    ReplyDelete
  8. Absolutnie się na tym nie znam, ale według mnie ten rysunek jest wprost fantastyczny i piszę to naprawdę szczerze :)

    ReplyDelete
  9. wOw dziewczyno !
    to jest poprostu cudowne.

    czarne-obcasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Oh my God, that's totally amazing. Love the wing and all the details :) good job :)

    ReplyDelete
  11. lubię rysować czerwonym długopisem na lekcjach z tyłu zeszytu, ale moje bazgroły nawet w jednej dziesiątej nie są tak świetne jak Twoje ♥

    ReplyDelete