28/12/2012

Looking for the King

Dzisiaj bajkowo :) Podczas świąt mogłam nareszcie w spokoju oddać się rysowaniu, którego efekty będziecie mogli oglądać jeszcze w najbliższych dwóch postach :) Co jeszcze robiłam? Oglądałam przeróżne filmy.. i kreskówki (tak, lubię kreskówki a Adventure Time szczególnie mnie ostatnio wciągnęła, co widać po małym fan-arcie na dole:) Natomiast pierwszy rysunek to inspiracja kawałkiem Wamdue Project, którego możecie przesłuchać na dole :)  /enjoy




pozdrawiam, alex

10 comments:

  1. Jak ja się stęskniłam za twoimi tradycyjnymi pracami! Sama nie wiem czemu, ale jakoś wolę je od tych w digitalu. Mają swój klimat i te wyczarowane kolory <3 Cudne

    ReplyDelete
  2. Ale świetnie rysujesz , super ! ;)

    ReplyDelete
  3. ale ładne :)
    obserwuję i liczę na to samo z twojej strony
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam ten klimat, prace do mnie przemawiają, każda po kolei od kiedy prowadzisz bloga. Z niecierpliwością czekam na kolejny post : )
    Bardzo chciałabym aby spojżało na jedną z moich prac fachowe oko, więc zapraszam i prosze o komentarz ze strony fachowego oka C:
    BelliaArt.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. beautiful pieces as always!! xo

    www.hapatime.com

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę Ci talentu. Przepięknie rysujesz :)

    ReplyDelete
  7. Adventure time (oryginał rzecz jasna), kultowy już prawie kawałek king of my castle jak i jego teledysk z fragmentami z ghost in the shell miażdżą. Keep up the good work. Pozdr

    ReplyDelete